Даниел замина за да говори с баща си. На всяка цена искаше да разбере нещо за Уилям Брукс, което да му помогне да разобличи лъжите му. През това време Скай, Моли и Люк пътуваха за Кеймбридж. Днес имаше годишнина от смъртта на майката на Скай, затова тя отиде на гроба ѝ. Искаше да бъде сама, затова Моли и Люк останаха в къщата, което беше добре дошло за тях, все пак целта им беше да тършуват из къщата на баща ѝ. Докато Люк се занимаваше с претърсването, то Моли реши да търси информация от източник. Беше в кухнята, заедно с домашната помощница на Уилям Брукс, Долорес.
Моли- Скай много ми е говорила за вас. Каза, че сте много мила и добра, че сте се грижили за нея, докато живееше тук преди няколко месеца. Всъщност вие от кога работите за баща ѝ?
Долорес- Още откакто се нанесоха с покойната Изабела.
Моли- Значи сте я познавали? Скай ми показа нейна снимка, двете са като две капки вода. Само по външният вид ли си приличат? Познавам отлично Скай, тя е като ангел, но за жалост не познавам майка ѝ. Тя каква беше?
Долорес- И тя като Скай беше много мила и добра. Г-н Брукс много я обичаше, обгижваше я, държеше се с нея, се едно е принцеса. Дори Изабела често казваше, че я задушава с прекаленото си внимание към нея.
Моли- Скай сигурно постоянно ви е разпитвала за нея? Много ѝ се искаше да я познава. Четеше дневника ѝ постоянно.
Долорес- Дневник? Не си спомням да си е водела такъв. Може би го е правила, когато беше бременна. По това време не работех тук. Майка ми беше болна и трябваше да се върна в родния си дом.
Моли- А на вашето място сигурно са наели друга жена? Вие познавахте ли я?
Долорес- Да, аз лично я интервюирах за работата. Но защо питаш?
Моли- Скай е много тъжна, затова че не познава майка си. Искаше ми се някой, който я е познавал да се срещне с нея и да ѝ разкаже как се е чувствала, когато е научила, че е бременна, била ли е щастлива, чакала ли е с нетърпение да се роди, такива неща. Може би това ще я направи щастлива?
Долорес- Ти си много добра приятелка, след като мислиш толкова много за нея. Мисля, че пазя автобиографията на жената, ще я потърся- отвърна и започна да рови из един от шкафовете. - Ето я! -допълни, след като извади листите и ѝ ги подаде.
Моли- Много ви благодаря! Ще се опитам да я открия, но ще ви помоля да не казвате нищо на Скай. Може да не я намеря, не искам ѝ да давам напразни надежди, а след това да я разочаровам.
YOU ARE READING
Красиви грешници
FanfictionNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...