Уилям Брукс имаше съмнения спрямо честността на Даниел. Именно затова реши да вземе нещата в свой ръце. Нае човек, който да следи Скай. По този начин разбра, че тя живее заедно с Даниел, нещо което той не сподели с него. Точно този факт бе причината да поиска да направи нов тест. Разбира се, трябваше да намери начин да вземе проба от Скай. Нямаше как да отиде във фирмата на Даниел, затова намери начин да посети университета, в който тя учеше. От директора разбра в коя стая има час, застана недалеч от вратата за да може да я види щом излезе. Разбира се, след като тя излезе от кабинета, той тръгна към нея и реши да направи същото като първата им среща, да се сблъскат. Не се стигна до това, защото когато тя го видя се спря, усмихна се и го поздрави.
Скай- Здравейте, радвам се да ви видя отново! Всъщност не съм очаквала да ви видя тук, да не би да сте професор?У. Б. - Всъщност съм бизнесмен, но съм дошъл като гост лектор. Изнесох една лекция преди малко на студентите по бизнес администрация, след половин час имам още една. Казаха ми, че към университета има кафене, ако не си заета ще ме упътиш ли?
Скай- Имам почивка, така че съм свободна.
У. Б. - Тогава можем да пием кафе заедно, тъкмо ще ми разкажеш какво учиш. Аз съм човек с опит, мога да ти дам съвети, разбира се ако желаеш.
Скай- С удоволствие.
След разговора си със Скай, Уилям взе двете хартиени чаши от кафе, за да ги използва за теста. На следващия ден отиде лично до клиниката за да вземе резултатите. Щом отвори плика, усмивка се изписа на лицето му. Не можеше да чака повече, затова реши, че час по скоро трябва да разговаря със Скай. През това време Даниел и Скай все още се излежаваха в леглото. Тя се беше сгушила в него, а той я галеше по косите.
Скай- Днес не си ли на работа?
Даниел- Трябва да отида да подпиша няколко документа, но не е спешно.
Скай- Ами аз, трябва ли да идвам?
Даниел- Не, но ако искаш може да дойдеш, за да те гледам и там.
Скай- Днес не съм на лекции, така че може да прекараме целия ден заедно. Ти отиди до офиса да си свършиш работата, а аз ще се изкъпя и приготвя, докато се върнеш.
Даниел- Не може ли да се изкъпя с теб?
Скай- Не, защото така ще прекараме целия ден в банята.
VOUS LISEZ
Красиви грешници
FanfictionNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...