остани с мен

73 34 0
                                    

Скай не можеше да заспи, именно затова реши да си приготви багажа, така можеше сутринта да си тръгне, без да се налага да провежда снощния разговор с Даниел отново. Неочаквано чу звук идваш от стаята на Даниел. Погледа към часовника, показваше малко след полунощ. Реши, че и той не може да заспи и прави нещо, но шумовете не спираха. Щом чу звук от счупване на нещо отиде да провери. Влизайки в стаята съзря Даниел седнал на пода до леглото, около него имаше бутилки от алкохол и счупена чаша. Беше сложил ръцете си на главата и не спираше да повтаря, че много го боли. Тя се приближи до него и хвана ръцете му.

Скай- Какво е станало тук? Добре ли си?

Даниел- Давех мъката, но тази болка в главата не спира и не спира, ще ме довърши.

Скай- Не говори така! Нека се обадим на Артър, ще дойде и ще ти помогне.

Даниел- Няма нужда и преди се е случвало, имам лекарства, но не мога да ги открия. В този шкаф има хиляди неща.

Скай- Аз ще ги потърся, само кажи как изглеждат.

Даниел- Кутията е зелена- отвърна и Скай започна да търси.

Скай- Открих я. Ето вземи едно, също и чашата с вода- каза и му ги подаде. - Сега се изправи и легни на леглото- заръча, а той я послуша, след което събра бутилките от пода, както и парчетата стъкло. Слезе до кухнята за да ги изхвърли, а щом се върна забеляза, че Даниел бълнува. Не спираше да повтаря едни и същи думи...

Даниел- Не си отивай, остани, не си отивай, не тръгвай, не ме оставяй, не си отивай... - повтаряше ли повтаряше, затова Скай взе телефона му и излезе от стаята. Набра номера на д-р Артър.

Д-р Артър- Братле минава полунощ, случило ли се е нещо, че звъниш по това време?

Скай- Извиняй за късния час, аз съм Скай, съквартирантката на Даниел, той не е особено добре. Изпил е две бутилки алкохол, но имаше много силни болки в главата и изпи някакво хапче, а сега не спира да бълнува. Може ли да му е станало нещо заради комбинацията на алкохола с хапчето?

Д-р Артър- Ти видя ли кутията на лекарството, каква беше?

Скай- Зелена, той търсеше точно нея, и преди ги е пиел, защото бяха останали малко.

Д-р Артър- Спокойно, аз му ги предписах, няма да му стане нищо. Може да вдигне температура, да бълнува, но на сутринта ще е добре. Стой до него, ако случайно се влуши ми звънни.

Красиви грешнициWhere stories live. Discover now