Минаха два месеца, през който Скай и Даниел не се бяха виждали. След последните изпити, лекциите свършиха и Скай реши да остане в къщата на родителите си в Кеймбридж. Така можеше всеки ден да посещава гроба на майка си. Макар и да бяха изминали два месеца, болката и разочарованието от постъпката на Даниел не бяха утихнали. Не спираше да мисли да отношението му към нея. Все още не можеше да проумее, какво толкова го беше засегнало, че да постъпи по този начин. Беше си наумила да си отмъсти. И точно днес беше началото на плана за отмъщение. Щом баща ѝ се прибра, тя отиде в кабинета му за да поговорят.
Скай- Здравей, може ли да поговорим, ако не си зает? - попита, след като влезе.
У. Б. - Ти си по-важна от всичко. Седни! Някакъв проблем ли има?Скай- Искам да се върна в Бостън, но също така и искам да направиш нещо за мен.
У. Б. - Разбира се, каквото пожелаеш.
Скай- Искам да купиш акции от фирмата на Даниел, за да стана негов съдружник.
У.Б.- Нали се разделихте, защо ти е да работиш с него?
Скай- За да си отмъстя. Не ти казах причината, поради която се разделих с Даниел. Когато се върнахме в Бостън преди два месеца за да говоря с него, ние се скарахме. И двамата си казахме много тежки думи. Той не спираше да те нарича непознат, да настоява, че нямам нужда от теб, че само той ме обича и какво ли още. Ядосах се и си тръгнах късно вечерта. Когато се успокоих и поговорих с моята най-добра приятелка Моли, реших на следващия ден да отида при Даниел и да му се извиня, но точно в онзи момент ти ми се обади радостен, че съм дошла да живея при теб. Всъщност не аз си бях пратила багажа в дома ти. Даниел го беше направил без мое знание. Беше заличил всичките спомени за мен от къщата си. Именно затова не исках да оставам в Бостън, за да не го виждам. Не знаеш колко много ме заболя от постъпката му. Вярвах му, доверих му се, а той ме зачеркна след първия спор.
У. Б. - Защо не ми каза? Кой е той, че ще се отнася по този начин с моята дъщеря? Няма нужда да правиш нищо, аз ще се погрижа, ще го накажа за постъпката му.
Скай- От теб искам само помощ, другото го остави на мен. Ако съм пред очите му, ако всеки ден ме вижда, това ще го вбесява. Факта, че ще бъдем съдружници и ще трябва да се допитва за всичко до мен, това ще го влудява. Знам, че той ме обича, а присъствието ми ще го смекчи. Ще съжали за постъпката си и ще ми се извини. А аз ще поискам да се извини на теб, за всичко лошо което каза за теб, както и затова, че те излъга, че не съм твоя дъщеря. Ако иска да му простя и да бъда с него, ще трябва да те помоли за прошка.
ESTÁS LEYENDO
Красиви грешници
FanficNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...