Скай се събуди, а до нея лежеше Даниел, който се взираше в лицето ѝ и го галеше. Тя се усмихна, надигна се леко и го целуна.
Даниел- Добро утро, ангелче!
Скай- Липсваше ми да ме наричаш така, както и да се събуждам и да заспивам до теб.
Даниел- Вече няма да се рзаделяме. Всъщност, кога ще се нанесеш при мен? И без това всяка вечер си тук, сутрин също. Бих искал през целия ден да сме заедно, но ти вече не идваш във фирмата.
Скай- Работех там за да мога да те виждам. Сега сме заедно и няма нужда да работя там, и без това нищо не правех, освен да се подписвам и да те дразня. Вече върнах акциите на Ейдън, а моите разделих по равно на двама ви. Така се отблагодарявам на него за помощта му, а ти отново имаш най-голям дял.
Даниел- И все пак, щеше да е хубаво да работиш при мен. Какво лошо има в това да сме заедно по цял ден?
Скай- Ще си омръзнем или пък ще се скараме за нещо. Така е по-добре. Сутрин ще се будим заедно, ще пием кафе, ще закусваме, а след работа и лекциите ми, отново ще сме заедно тук.
Даниел- Тоест ще се нанесеш при мен?
Скай- Разбира се. Чаках баща ми да се върне, за да говоря с него. Исках да му кажа, че отново сме заедно, че те обичам и ще живея с теб, както преди.
Даниел- Ами ако не одобри решението ти? Ако поиска да се разделим?
Скай- Не би го направил. Той иска да бъда щастлива, а аз съм щастлива с теб. Днес се връща, беше по работа в Кеймбридж, ще отида да говоря с него.
Даниел- Аз трябва да мина през фирмата да подпиша няколко документа. След това ще мина през ресторанта, може да се видим там. . .
. . .Даниел побърза да приключи работата си, за да може да отиде в ресторанта при брат си и Моли преди Скай. Тримата имаха една цел, да разкрият лъжите на Уилям Брукс.
. .Даниел- Скай отиде да говори с баща си за връзката ни. Ще му каже, че отново сме заедно. Това определено няма да му се хареса. Сигурен съм, че ще направи нещо за да ни раздели.
Люк- Поне този път ще знаеш, че причината за раздялата ви е той. Толкова неща са се случили, а отново сте скрили всичко от мен.
Даниел- Сърди се на гаджето си. Тя пази всички тайни на Скай.
Моли- Тя ми е приятелка, разбира се, че ще си мълча, когато го поиска от мен. Ако споделя нещо с Люк, той веднага ще го каже на теб.
KAMU SEDANG MEMBACA
Красиви грешници
Fiksi PenggemarNew story\ НОВА ИСТОРИЯ В "Красиви грешници" ще проследим историята на Скай Евънс и Даниел Шеймс, двама души израснали без любов. Докато Скай търси мечтаните от много години любов, грижа, подкрепа и щастлив живот, то Даниел живее за мига без нужда о...