- Oh, nu mă îndoiesc. Brooke râse veninos, apoi întinse mâna înspre băiat
Se uită cu atenție în ochi lui, ridicând sprâncenele.
- Afacere? O luptă dedicată. Pentru ea. toarce el, arătând încet spre mine
S-au uitat greu unul în ochii celuilalt, purtând o conversație mută pe care nu o puteam înțelege. Nu am avut puterea să răspund. Toată energia m-a părăsit iremediabil. Aveam impresia că cadavrul meu stă acolo. Chiar dacă i-aș spune că ar trebui să refuze, nu ar face nimic, pentru că s-a hotărât. Întotdeauna făcea totul singur, fără să îi pese de părerile altora. Și de a mea, pentru că nu îi păsa de mine. Așa că am stat deoparte în această încăpere, simțindu-mă ca un lucru minuscul, suspendat între rai și iad. Și cel mai rău a fost că nu știam cine era Dumnezeu și cine era Satana. Am închis ochii când l-am văzut pe Kane strângând mâna lui Brooke fără ezitare, semnând pactul.
- Se aplică regulile. a spus în cele din urmă Ward, cu vocea lui atât de înăbușită și de neclară pentru mine, încât se simțea de parcă stătea la o milă depărtare. Nimeni nu se apropie de luptă. Nici tu, nici nimeni de sus.
- Desigur, cunosc regulile. răspunse Andersson, prefăcându-se ofensat. Ne vedem în două săptămâni.
După aceste cuvinte ale bărbatului, am deschis ochii, revenind la realitate. Brooke mi-a aruncat un ultim zâmbet înainte de a se întoarce către fereastră și de a privi cerul întunecat. Încet și dureros, mi-am întors capul spre Ward, uitându-mă la fața lui lipsită de expresie. Băiatul s-a uitat lung la spatele lui Brooke, dar nu a putut să mă ignore pentru totdeauna. Mi-a aruncat o privire scurtă. Nici măcar nu și-a dat seama ce tocmai făcuse. Nu am văzut remușcare în ochii lui. Nu a regretat.
Am clătinat din cap neîncrezătoare, apoi am scăpat un râs amar, simțind că trebuie să plec ca să nu mă sufoc tocmai aici. Fără să mă gândesc, m-am întors, rupând contactul vizual. Mi-am forțat picioarele amorțite să se miște și m-am dus către ușă. Nervoasă, am deschis-o, iar apoi, ca o torpilă, am ieșit pe coridor. Am alergat pe scări fără să mă uit înapoi. Habar nu aveam dacă Kane mă urmărea sau nu, deși speram să nu îl mai văd în acea seară. Am coborât scările, aproape împiedicându-mă de treptele de sticlă. Cu o răsuflare puternică, am dat buzna în sala principală a clubului și am început să îmi fac drum prin mulțime pentru a ajunge la ieșire. Luminile verzi de neon mi-au rănit ochii. Fumul dens m-a sufocat, aveam pete întunecate în fața ochilor, iar muzica tare mi-a rănit capul care pulsa. Aproape că am căzut de câteva ori, dar în final am reușit să ies. Am inhalat aerul proaspăt de care îmi era atât de dor.
M-am oprit, simțind că picioarele mele sunt pe cale să refuze să mă asculte. M-am aplecat, sprijinindu-mi mâinile tremurătoare pe genunchi.
El a fost de acord. A vrut să câștige această luptă pentru mine. Kane Ward a vrut să câștige pentru mine.
M-am îndreptat și am gemut, ducându-mi mâinile la cap. Nu trebuia să fie așa. Vederea mea a început să se încețoșeze din nou, așa că am clipit repede. În timp ce mă gândeam cum să ies de aici, privirea mi-a căzut asupra unui taxi care oprise dincolo de parcare. A fost salvarea mea privată. Trei fete tinere care râdeau au coborât din mașină.
Când șoferul a vrut să plece, i-am făcut semn cu mâna și l-am strigat. Din fericire, s-a oprit, așa că m-am apropiat.Poate că mă comportam ca o mitocană fugind astfel, dar nu voiam să vorbesc cu Kane. Nu când eram atât de copleșită de emoții încât nu știam ce să cred.
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
RomancePartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...