Haosul a intrat în viața mea care a spulberat echilibrul. Zidurile s-au prăbușit, iar când praful s-a așezat, eram doar eu. Fără apărare și el gata să atace. Atât de neajutorată. Deci, am nevoie de sprijin și atât de naivă.
Și totul a început în acea vară fierbinte.
- Mama! am strigat, întorcându-mi capul spre ușa deschisă de la terasă
Vremea în acea zi a fost atât de minunată încât și eu, cu dragostea mea pentru umbră, a trebuit să profit de ea. Termometrele au arătat peste treizeci de grade. Nu aveam chef să mă sufoc în camera mea, așa că m-am trezit, am sărit în pantaloni scurți și un maiou și m-am plantat afară. De atunci, m-am odihnit pe un șezlong confortabil de pe terasă, servind ceai cu gheață și privind cerul fără nori.
- Care-i treaba?! strigă Holland înapoi din interiorul clădirii
- Cât este ceasul? am întrebat
Ea nu a răspuns imediat, ci s-a oprit după câteva secunde în ușile de sticlă. M-am uitat la ea prin lentilele ochelarilor mei de soare. Și-a șters mâna pe o cârpă albă.
- Două și douăzeci și cinci. murmură ea. S-a uitat la mine cu sprâncenele încruntate. E a cincea oară când mă întrebi ora în ultima oră. spuse ea cu un zâmbet ușor. Unde e telefonul tău?
- L-am lăsat în cameră. Sunt în pauză de el. am răspuns laconic, privind în altă parte
M-am așezat înapoi în șezlong mai confortabil, strângându-mi mâinile pe părțile laterale ale acestuia.
- Tu și o pauză de la telefon? femeia rânji, râzând zgomotos. Generația ta nu poate petrece zece minute fără aceste dispozitive. a adăugat ea, făcându-mă să îmi dau ochii peste cap. S-a întâmplat ceva?
- Nimic. am răspuns după un moment de tăcere, cu vocea ușor sugrumată
Mi-am sprijinit capul de spătarul șezlongului, privind gardul viu tuns frumos.
- Ești sigură că ești bine? Ai fost atât de palidă de ieri. murmură ea
- De aceea fac plajă. am încercat să fac o glumă și să schimb subiectul, totuși, am simțit că mama nu a fost credulă, ceea ce m-a făcut să oftez. Este totul în regulă.
Speram să scap de acest subiect. Sunetul pașilor ei în retragere a indicat că am reușit. Nu mi-a plăcut când a încercat să forțeze ceva de la mine, deși în aceste situații avea de obicei dreptate. Astfel că mi-am afundat căștile MP3 player-ului înapoi în urechi, care rula melodia "Vegas" de la Doja Cat și m-am tolănit sub soare.
Nimic nu era chiar în regulă. Abia supraviețuiam pentru că nu am putut dormi două zile. Eram foarte agitată, ceea ce s-a tradus în starea mea de bine și în starea corpului meu. O oră de somn întreruptă de un coșmar foarte neplăcut nu a fost suficientă pentru a-mi menține corpul să funcționeze corect. Nici faptul că m-am oprit din mâncat nu a ajutat, dar nu puteam face nimic. De îndată ce am văzut orice mâncare, mi-a venit să vomit. În plus, nervozitatea mea constantă a dus la faptul că am pierdut mult prea mult păr când mă pieptăn dimineața.
În concluzie, de luni seara sunt o umbră a mea. Știam de ce. Motivul pentru toate acestea a fost timpul. Timpul în care mergea mult prea repede. Momentul din viața mea care avea să decidă totul se apropia mult prea repede. Nu am mai experimentat așa ceva până acum și a fost devastator pentru mine.
Lupta venea.
Eram atât de îngrozită de asta încât am încetat să mai viețuiesc în mod normal, iar îndatoririle de bază au fost o provocare pentru mine.
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
Roman d'amourPartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...