Nu m-am gândit niciodată că va exista o zi în viața mea în care, înfruntând consecințele alegerilor mele, să mă gândesc la fiecare respirație pe care o inspiram. A venit un moment în care am fost atât de speriată de toate, încât nu mi-am putut trage sufletul. Eram îngrozită de mine și de ce puteam face. Cât de mult aș fi putut reduce în scrum doar cu câteva acțiuni neglijente și cât de mult am ars de fapt. Până acum credeam că marile alegeri între ceea ce este corect și ceea ce se dorește erau o temă comună din lumea cinematografiei și a literaturii. Poate am gândit asta pentru că în viața mea de obicei nu trebuia să mă ocup de acest lucru? Până la urmă, nu am avut această problemă pentru că de obicei îmi doream ceea ce era corect și, de asemenea, cea mai sigură opțiune. Pe degetele unei mâini, am putut număra ocaziile în care lucrurile au fost diferite.
Dar niciunul dintre ele nu se putea compara cu ceea ce a urmat. Nimeni nu m-a pregătit pentru faptul că consecința alegerilor mele ar avea ochi verzi, miros a mentă și nicotină și mi-ar distruge viața. În fiecare sens al cuvântului.
Și nu e ca și cum nu eram conștientă de această distrugere. Mulți s-ar putea întreba: atunci de ce nu ai renunțat? Și mulți au întrebat. Problema este că nu am găsit un răspuns concret. Am descoperit-o mult mai târziu, când era prea târziu. Am început să îl caut când, în nopți lungi pline de plâns și țipete tăcute, m-am întrebat dacă după alegerile mele și după ce mi-am stricat viața la cererea mea, aș mai putea să mă numesc o persoană bună.
Bunătate. Ce a însemnat de fapt acel cuvânt? Pentru mine, a fost întotdeauna asociată cu empatia, grija față de sentimentele celorlalți, disponibilitatea de a ajuta, pur și simplu cu fapte bune și comportament. Dar în marea schemă a lucrurilor, nu a contat. Pentru că aș vrea să salvez lumea. Aș putea ajuta pe toți cei din jurul meu. S-ar putea să vreau să le iau tot răul de la ei, să le aline suferința pentru o vreme. Aș fi putut să mă transform într-o nenorocită de mamă.
Dar nu a schimbat faptul că am rănit cel mai mult o persoană și, cel mai rău dintre toate, intenționat. Acea persoană eram eu însumi.
Mi-am semnat de bunăvoie sentința și am intrat în iad, unde am stat în fața lui Satan însuși. Satan, care fără emoție a suflat între degetele lui lungi și subțiri praful care a rămas din mine. Pentru că asta am devenit.
O mână de cenușă.
Dar era adevărat că totul se putea schimba într-o secundă. Asta am simțit în acea zi când stăteam în sufrageria casei familiei mele, care nu mi se simțise niciodată atât de străină până acum. În ciuda haosului din capul meu, știam că ceea ce făcusem a fost să fac ca nimic să nu mai fie la fel.
De mică am fost foarte aproape de rudele și prietenii mei, pe care i-am tratat ca pe o familie. Au fost o prioritate pentru mine și deși de multe ori m-a făcut să arăt ca un martir, aș vrea să îi protejez de tot ce este rău și dificil. Urăsc să îi mint, dar în același timp am făcut-o tot timpul. Apoi, în sufragerie, mi-am dat seama că consecințele deciziilor mele vor declanșa un uragan pentru care nu eram pregătită. Am înțeles-o în momentul în care m-am uitat în ochii prietenului meu, în care am văzut straturi de neînțelegere, surpriză și... regret.
Nu am putut aduna un cuvânt, așa că am rămas acolo. Îmi ardea gatul. Nu mă puteam mișca de parcă cineva m-ar fi sudat de podea. Mâinile mele înghețate au furnicat, la fel și buzele, unde încă mai simțeam gustul buzelor băiatului cu ochi verzi. Am crezut că visez. Că nu a fost real, că a fost doar un coșmar. Fiecare secundă se simțea ca un an. Fiecare mișcare a acelui ceas a îngroșat atmosfera deja grea. Îmi auzeam respirația rapidă și cât de tare îmi bătea inima. În cele din urmă, am aruncat o privire în lateral, de parcă nu aș fi sigură că Kane fusese acolo cu câteva clipe mai devreme. Că m-a sărutat cu adevărat și că... prietenul meu a văzut totul. Aproape am plâns când am văzut sticla spartă al unui pahar strălucind în lumina artificială a unui candelabru de cristal.
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
RomansaPartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...