Capitolul cincisprezece

397 27 1
                                    

Ești o curvă.

Acele trei cuvinte mi-au răsărit în cap, fără să vreau să le las să mă domine nici o secundă. Oricât am încercat să mă conving că adevărul este altul, subconștientul meu nu m-a lăsat, amintindu-mi constant că sunt o curvă a naibii. Am închis ochii, reținând un geamăt gutural de frustrare cu ultimele puteri. Mă certam cu mine însumi, iar partea cea mai gravă era că pierdeam. Hormonii mei erau complet scăpați de sub control, iar corpul meu a încetat să mai asculte rațiunea cu mult timp în urmă. Știam că sunt proastă, dar nu eram pe cale să mă opresc.

Nu am fost niciodată un om sobru, dar nu credeam că imprudența și prostia mea vor duce la o astfel de situație. Până când m-am trezit în poala unui băiat pe care îl uram într-un Mercedes negru strălucitor, dorind să fac lucruri care nu erau deloc decente.

Gândurile mi-au revenit în cap în timp ce degetele fierbinți mi-au săpat dureros în părțile laterale. Am deschis ochii. Puteam să văd chipul lui Kane în fața mea ca o ceață. Nici nu îmi amintesc cum am ajuns în mașina aceasta nenorocită. Am petrecut tot drumul, care a fost relativ scurt, sărutând brutal băiatul. Nu mă uitam unde călcam în drumul nostru. În acel moment, putea pătimi orice.

Ceea ce îmi amintesc este cum a urcat pe scaunul pasagerului și apoi m-a tras în poala lui. Îmi amintesc că a trântit ușa în spatele nostru, m-a prins de cap și mi-a lipit corpul de al lui. Nici unul dintre noi nu a vrut să pierdem timpul. S-ar putea să nu fi fost prea mult spațiu, dar asta nu ne-a împiedicat să luptăm pentru dominație, pe care clar eu una o pierdeam.

Chiar dacă îl sărutam cu lăcomie și îl țineam aproape, îmi doream mai mult. I-am simțit mâinile calde pe coapsele mele. Îi simțeam părul moale sub vârful degetelor mele. Mirosul și gustul său de alcool pe limbă. Aveam nevoie de mai mult. Fără să stau pe gânduri, mi-am apăsat buzele cu putere de ale lui și mi-am mișcat șoldurile deasupra coapselor lui. La acest semn, Kane mârâia înfundat, iar sunetul era atât de senzual și de viu, încât îmi venea să plâng. Mi-am pierdut orice simț în picioare.

M-am îndepărtat de buzele lui și am început să îi aplic săruturi umede peste maxilar în timp ce el își închidea degetele în jurul feselor mele. Respirațiile noastre grele s-au amestecat împreună, la fel ca sunetele sărutărilor noastre și hainele noastre care se frecau unele de altele. I-am lăsat urme de salivă pe față în timp ce coboram la gâtul lui. Băiatul își înclinase capul pe spate, astfel că mi-am trecut limba de la mărul lui Adam la clavicula stângă, expusă de puloverul lui alunecat lejer. Respirația lui Ward devenea din ce în ce mai grea în fiecare secundă, iar mușchii lui erau din ce în ce mai contractați. Chiar dacă nu l-am putut vedea foarte bine din cauza întunericului, am putut simți emoția care era în el. Voia să facă asta, deși în ochii săi eram doar un eșec în societate. Aparent, sunt atât de manipulată de acest sociopat încât eu însumi am uitat ceea ce mi-a spus în urmă cu o oră.

Undeva în capul meu, mi-a trecut din nou prin minte gândul că într-adevăr căzusem atât de jos încât să fac sex într-o mașină cu un tip care nici măcar nu îmi plăcea. Dar a dispărut la fel de repede cum apăruse când băiatul mi-a apăsat șoldurile de ale lui și i-am simțit erecția dură prin țesătura pantalonilor. Ei bine, atunci nu mă gândeam deloc. Am simțit umezeală în lenjerie și o altă contracție în abdomenul inferior care a fost aproape dureroasă. Și dacă am avut obiecții înainte, acestea s-au evaporat în acel moment. De îndată ce mi-am ridicat capul, buzele mele i-au întâlnit aproape imediat buzele fierbinți, ușor umflate. Mi-am mișcat din nou șoldurile, în timp ce mi-am strecurat mâinile reci pe sub materialul puloverului lui. Kane s-a încordat puțin în timp ce vârfurile degetelor mele i-au atins abdomenul tare. I-am tras hainele din ce în ce mai sus și i-am zgâriat ușor trunchiul.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum