Capitolul douăzeci și trei

371 31 1
                                    

Nu m-am gândit niciodată ce este exact un colaps, dar eram destul de sigură că l-am avut în acel moment.

Inima mi-a înghețat, încetând să mai pompeze sânge. Cuvintele mamei mele au răsunat în capul meu în timp ce mă privea cu atenție în ochi, cerând o explicație. Am stat pe loc, incapabilă să mă mișc. O voce mică din interiorul meu mi-a spus că ar fi trebuit să alerg cât de repede puteam, dar nu mă puteam decide să fac nici un pas. Mi-am pierdut controlul picioarelor, a brațelor și a minții.

M-am simțit goală. În mod ciudat, de parcă nu aș fi participat direct la tot acest eveniment, ci l-am privit din spatele unui geam gros.

- Răspunde-mi. repetă ea ferm, degetele ei subțiri strângându-se în jurul tijei paharului de vin

M-a scanat cu privirea ei ascuțită, ceea ce m-a făcut să mă simt că trupul meu se scurge de viața. Eram al naibii de îngrozită.

- Mamă, despre ce vorb... m-am bâlbâit, vocea mea sună ciudat de îndepărtată, de parcă nu mi-ar aparține

Mi-am cuprins brațele în jurul meu, dorind să închid lumea și să dispar. Fără nici i explicație, fără să îmi iau adio ce la cineva.

- Ești o fată deșteaptă, Blake, așa că ai puțină demnitate și spune adevărul. mormăi ea și, din greșeală, își așezase paharul pe masă neglijent

S-a legănat periculos, apoi s-a răsturnat și s-a rostogolit peste masă. Din el s-a vărsat lichid roșu-sângeriu și s-a vărsat peste blatul de stejar. Am văzut cum șuvoaiele de alcool curgeau pe lemn și zăboveau pe marginile mesei, din care cădeau picături individuale pe podea. Arăta ca o sângerare lentă. Și așa m-am simțit și eu.

- Ești prietenă cu băiatul ăsta? repetă ea întrebarea

Mi-am ridicat încet privirea de la vinul vărsat la ochii ei furioși. Era pe punctul de a exploda, era ușor de văzut. Habar nu aveam cum să răspund la întrebarea ei. Totul avea sens. Comportamentul și suspiciunile ei ciudate. Ea știa. Ea știa ce se întâmplă în jurul meu și așteptase momentul potrivit pentru a începe acest subiect. Și a așteptat. M-am întrebat dacă știa doar despre Ward, nu și celelalte lucruri pe care le-am făcut.

- Mamă... am început, apoi m-am oprit repede când vocea mi s-a rupt

Nu am putut să o mint din nou. Nu când era atât de supărată și aștepta adevărul. În plus, oricum nu m-ar crede.

- Blake, dă-i drumul. porunci ea, pierzând puțina răbdare pe care o mai avea

S-a uitat la mine cu ochi reci, ceea ce m-a făcut să mă topesc și mai tare, dorind să dispar. Nu avea rost să mint. Mi-a fost îngrozitor de frică de consecințe, dar... aveam șaptesprezece ani și voiam să iau propriile mele decizii, așa că a trebuit să învăț să fac față consecințelor. Am ales acest drum, am intrat într-o relație cu Kane și a trebuit să recunosc cu voce tare. Nu m-am putut ascunde pentru totdeauna. Eram speriată, inima îmi bătea tare și totul în mine tremura. Am încercat cu adevărat să fiu puternică și să arăt că pot să o fac, dar a fost al naibii de greu. Mi-am spus că nu pot să mint. Nu când i-am văzut fața supărată în fața mea. Nu când ea știa. Am înșelat-o de prea mult timp.

- Da, îl cunosc. am șoptit eu evaziv, simțind o adiere rece pe gât

Ca și cum temperatura din casă a devenit negativă. Am văzut că răspunsul meu nu a satisfăcut-o pe Holland.

- Nu te întreb dacă îl cunoști. Te întreb dacă ești prietenă cu el, dacă petreci timp cu acest derbedeu. spuse ea ferm

Am închis ochii, adulmecând. Cuvintele și tonul vocii ei erau ascuțite. Mama mea îl ura pe Kane și știam că, chiar dacă aș încerca să o conving că nu este atât de rău, ea nu m-ar crede. Ea ura familia Ward.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum