Capitolul douăzeci și unu

397 34 0
                                    

Am oftat încet, ajustând laptopul în poală.
Tocmai am terminat următorul episod al serialului meu favorit, dar nu m-am putut concentra asupra lui absolut deloc. În loc să urmăresc viața personajelor principale, mi-am bătut cu degetul buza de jos, întrebându-mă ce naiba fac cu viața mea proprie. Îmi doream foarte mult să scap de stres și să am o zi pentru mine pentru că în sfârșit eram în vacanță, dar problema era că nu puteam. Capul îmi învârtea prea multe gânduri de care nu puteam scăpa. S-au învârtit în jurul tuturor evenimentelor recente. Am oftat în timp ce închideam capacul MacBook-ului meu. Mă uit la ecran timp de douăzeci de minute și nu îmi amintesc nici o propoziție. Am alunecat dispozitivul din poală pe salteaua patului, apoi am închis ochii și m-am întins confortabil.

Știam un lucru. Ceva se întâmpla din nou în viața mea. Și chiar dacă încă nu mi-am dat seama, ceva s-a întâmplat.

În primul rând, am observat că mama a început să se poarte ciudat. Când m-am întors de la petrecerea lui Scott pe la șase, am găsit-o așteptându-mă într-un fotoliu cu o lampă aprinsă și o cană de ceai. Am fost foarte surprinsă, pentru că am asigurat-o că mă voi întoarce târziu și voi fi sobră. Chiar i-am trimis un mesaj înainte de doisprezece pentru a o liniști.

La întoarcere, ea mi-a pus trei sute de întrebări despre unde am fost și cu cine. M-a surprins, pentru că înainte să plec, ea s-a comportat cu totul altfel și nu i-a păsat. Și dimineața nu m-a lăsat să dorm, ci mi-a spus să mărturisesc. Am mințit și am spus că am fost la ziua de naștere a unei prietene de la școală pe care nu o cunoștea. Ce altceva trebuia să îi spun? Poate: „Hei mamă, am fost la o petrecerea unui tip pe care nu îl cunosc pentru că am fost invitată acolo de un băiat care este cunoscut în orașul nostru în principal pentru lupte ilegale. Mulțumesc pentru cei doi dolari pentru taxi!" Suna stupid chiar și în capul meu.

Mama mea nu era conștientă de un număr mare de evenimente din viața mea și am vrut să rămân astfel.

Nu aveam de gând să îi stric ideea despre familia noastră și nici nu voiam să o îngrijorez. Și-a construit viața de la zero după divorț. Situația cu Asher a fost dificilă pentru ea și nu am putut-o lăsa să își facă griji din nou. Nici nu am vrut să îi spun despre oamenii care au venit în viața mea, pentru că după ce am auzit conversația ei cu domnul Henrik, eram sigură că nu o va accepta. Ea prefera doar compania oamenilor din case bune, care nu erau în conflict cu poliția, și a celor de înaltă calitate.

Schimbările ei de dispoziție m-au îngrijorat. Mă întrebam care ar putea fi cauza, dar nu m-am putut gândi la nimic. L-am întrebat chiar și pe Asher dacă a observat comportamentul ciudat al mamei, dar l-a îndepărtat complet și m-a convins că trebuie să fi fost delir. Poate că a fost. De multe ori îmi spuneam lucruri care mă făceau doar să mă simt deprimată.

Mi-am dat ochii peste cap, punându-mi mâinile în spatele capului. Am închis ochii, simțindu-mă obosită. De când m-am ridicat din pat, mi-am sucit mintea și era trecut de cinci după-amiaza. Am fost întotdeauna un copil foarte bun, care nu a făcut niciodată probleme. Dar adevărul era altul. Acesta a fost un alt motiv pentru care nu i-am spus adevărul. Nu am vrut să fiu o dezamăgire.

Doar că am fost o dezamăgire pentru mine, iar petrecerea nenorocită m-a făcut să cred asta. Mi-am deschis imediat ochii, muşcându-mi obrazul când simpla pomenire a ei mi-a făcut inima să bată mai repede şi o transpirație rece îmi acoperă corpul. Și nu, nu am exagerat, m-am surprins făcând-o de câteva ori. Imaginile cu mine și Kane nu mi-au părăsit capul mai mult de șapte minute. Nu le-am putut șterge din memorie. Era imposibil.

Mi-am strâns mâna dreaptă într-un pumn, punând-o pe coapsă. Am înghițit în sec, regândind fiecare secundă petrecută în apartamentul lui. M-am blestemat de o sută de ori pentru asta! Pentru faptul că de fiecare dată când închideam ochii, imaginea lui îmi apărea din nou în cap, în timp ce stătea în fața mea cu privirea lui de oțel și respirația rapidă. M-am plesnit mental în față de fiecare dată când am reluat ceea ce se întâmplase între noi în mintea mea. Nu ar fi trebuit să fac asta. Dar nu m-am putut opri.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum