Capitolul douăzeci și patru

378 38 1
                                    

Am clipit cu putere, luptându-mă cu oboseala. M-am uitat în gol pe fereastră. Copaci, case luminate, felinare aprinse. Un bărbat mergea pe trotuar. Un câine fără stăpân căuta mâncare în iarbă. Totul a fost la fel ca întotdeauna. Obișnuit și neremarcabil. De fiecare dată când mergeam pe străzile Beverly Hills până la mine acasă, era la fel. Monoton.

Dar în acea noapte ceva s-a schimbat. Nu am simțit pace. Împrejurimile familiare nu m-au umplut de un sentiment de siguranță și un gol ciudat a izbucnit în corpul meu. Mi-am sprijinit capul de geamul ferestrei și am oftat. Ochii îmi erau umflați de plâns și tot corpul mă durea fără milă. Mi-am strâns brațele mai strâns. Chiar dacă Seán a pornit încălzirea, încă mai tremuram de frig și de emoție. Nu am spus un cuvânt de când am urcat în Jaguar. Nu aveam putere să vorbesc, să mă mișc sau să gândesc. Nu aveam puterea de a exista. În mașină era liniște perfectă, întreruptă doar de vuietul motorului și de respirația noastră. Mi-a plăcut. Aveam nevoie de tăcere. Oricât de odioasă ar fi fost.

- Iubito, am ajuns. vocea blândă a prietenului meu a ajuns la urechile mele

M-am trezit privind pe fereastră. Stăteam în fața casei mele. Lampa de pe verandă era încă aprinsă și toate luminile din casă erau stinse. Așa că mama dormea, fără să își dea seama ce tocmai făcuse fiica ei degenerată. Nu este prima dată.

Mi-am frecat ochii obosiți cu mâna când m-am întors către Seán. S-a uitat la mine, îngrijorarea lui fiind palpabilă. O urăsc. Nu am vrut ca oamenii să mă privească cu milă și dorință de parcă aș fi cea mai mare victimă din lume. De aceea uram să plâng în fața cuiva. Apoi m-am deschis și mi-am arătat slăbiciunea, la care oamenii au reacționat cu compasiune. Și acesta a fost lucrul pe care l-am urât cel mai mult din lume,  simpatia.

Tăcerea era din ce în ce mai lungă și în cele din urmă am decis să o rup.

- De unde ai știut că voi fi acolo? am întrebat eu slab

Vocea mea era răgușită de plâns și lipsită de emoție. La fel ca mine în acel moment. Goală.

Băiatul oftă, sprijinindu-și antebrațele pe volanul de piele. Ochii lui căprui mi-au străbătut fața. Mi-am dat seama după expresia de pe chipul lui că încerca să aleagă cuvintele potrivite. Mi-am strâns mâinile în pumni, dorind doar să mă întind. Am vrut doar să mă prăbușesc pe pat și să mă uit la tavan. Fără gânduri filozofice sau lungi monologuri interne. Nu am vrut să le mai repet. Atunci am înțeles că oamenii care au simțit golul consumator nu puteau răspunde la întrebarea cum se simt, pentru că nu existau cuvinte care să le permită.

- Nu am mai avut nici un contact cu tine de ieri. începu el. Dakota mi-a scris și m-a întrebat dacă ai vorbit cu mine. Ne-am făcut griji și, după ce ne-am gândit, l-am sunat pe Asher. se opri o clipă, scărpinându-se pe ceafă. Ne-a spus că ești pedepsită și nu ai telefon, dar nu a explicat de ce. Ne-a liniștit puțin. Abia acum o oră, Cyrus i-a trimis un mesaj Dakotei că Raven și Edward vin după tine pentru că Kane se va lupta în seara asta. Dakota s-a înfuriat și m-a sunat după ce Cyrus i-a explicat ce vrei să faci și i-a dat adresa. Când am aflat de asta, am urcat imediat în mașină pentru a veni să te scot de acolo. Între timp, Palmer m-a sunat și mi-a spus că ai plecat deja. Așa că te-am căutat până te-am găsit în sfârșit. a explicat el. Asta e tot.

Am adulmecat din nou, închizând ochii pentru a-mi reține lacrimile nedorite. Am încetat să plâng și nu am vrut să o fac din nou. Nu am vrut să plâng, nu am vrut să mă gândesc și, mai ales, nu am vrut să simt. Nu am vrut să simt această durere, dar nu m-am putut abține. Pur și simplu m-a durut indiferent de faptul că nu am fost de acord cu asta. Goliciunea, durerea și acea indiferență enervantă. Și nici o dorință de a ieși din asta. Pentru că pur și simplu nu mai aveam puterea pentru asta.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum