- Ești nebun?! am gemut, ducându-mi mâna la piept
Am oftat din greu în timp ce Kane, care se ținea de jgheab de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, și-a dat ochii peste cap la vederea unei tipe scoase din sperieți, adică eu însumi. De parcă ar fi fost numai vina mea.
O adiere ușoară mi-a suflat în față. Cerul era înnorat și nu eram capabilă să zăresc nici măcar o stea. Dar noaptea era liniștită, fiind lipsită de un maniac precum Kane.
Cu o singură mișcare a sărit pe pervaz, apoi s-a așezat pur și simplu pe el, lăsându-și picioarele în jos. Am făcut un pas înapoi, privindu-l ca pe un idiot în timp ce își încrucișa calm mâinile. Mi-a aruncat o privire netulburată și m-am întrebat pentru a mia oară dacă el este atât de obișnuit cu aceste lucruri ieșite din comun.
- Ce faci aici? am întrebat, aruncând o privire nervoasă la ușa din spatele meu
Am clătinat din cap, pentru că într-adevăr idioția lui a adus doar necazuri. În acel moment, nu mi-a păsat că încă mai eram stânjenită de situația care a avut loc în cinematograf. Singura mea grijă era că mama mea îl va vedea.
- Am venit într-o vizită. a răspuns el, ștergându-și fără emoție praful invizibil de pe pantalonii de trening
Probabil că era prima dată când îl vedeam în altceva decât în blugi și ei bine, arăta bine. Purta și un tricou supradimensionat roșu, cu croială largă. Mânecile îi ajungeau până la coate, iar în mijloc era o imagine a unei caricaturi a unui personaj de basm. Am urât că roșu i se potrivea atât de bine.
- Unde sunt manierele mele? Cafea sau ceai? am zâmbit dulce, simțindu-mă din ce în ce mai supărată
- Ceai. Fără zahăr. Nu îmi place cafeaua. a tachinat el degajat
Mi-am dat ochii peste cap. Nu aveam starea necesară pentru el.
- Serios. Ce faci aici? am întrebat
- Am spus că vei veni cu mine la petrecere.
- S-a întrerupt semnalul când ți-am spus că nu am de gând să vin? am ridicat o sprânceană
Kane își dădu ochii peste cap, trecându-și degetele prin părul dezordonat. Ca de obicei, avea un inel cu sigiliu negru pe deget și un ceas de argint pe încheietura mâinii stângi.
- Da. Credeam că ești îndeajuns de isteață încât să te prinzi că nu o să scapi cu ușurință. spuse el indiferent, bătând cu degetele pe pervaz între picioare, în ritm
- De ce vrei atât de mult să vin? am continuat
Știam că aceste întrebări îl enervează teribil, dar nu m-am putut abține.
- După cum am spus. oftă el. Vreau să te îmbăt și să te folosesc.
M-am uitat lung în ochii lui verzi.
Nu mă așteptam să vină. Eram sigură că o va lăsa baltă și mă va lăsa în pace. Nu știam ce să cred despre asta. Nu voiam să merg nicăieri cu el. Nu puteam să merg nicăieri cu el. Nu, din moment ce s-a urcat pe jgheab ca un psihopat, s-a așezat pe pervazul ferestrei mele și arăta atât de bine în tricoul ăla nenorocit roșu, trening negru și converse. Și stătea acolo cu tot acel păr dezordonat și un aparent confort pe care nu ar fi trebuit să îl simtă!
- Ascultă... am început, dar am fost întreruptă de un strigăt puternic de pe hol
- Blake, știi unde este eșarfa mea albastră?! mama a strigat, apucând în același timp mânerul ușii din camera mea
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
RomancePartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...