Capitolul nouăsprezece

348 35 1
                                    

- Blake! o voce familiară mi-a ajuns la urechi, tăind zgomotul strigătelor din jurul meu

Am clipit des și am găsit-o pe Dakota, care tocmai se apropiase de mine. M-a îmbrățișat aproape imediat. Am oftat ușurată, bucurându-mă că în sfârșit sosise și că putea fi aici cu mine.

- Îmi pare rău că am întârziat, dar Cyrus a avut ceva de rezolvat. explică ea, dând din cap înspre Palmer, care stătea lângă ea

- Este în regulă. mi-am fluturat mâna

M-am uitat la Palmer, a cărui expresie era slabă. Sunt obișnuită să îl văd astfel. Se simțea din nou ca la școală, unde se încruntă la oamenii din jurul lui cu o grimasă pe față. Nu puteam fi surprinsă. Kane era ca un frate pentru el și probabil că simțea asta mai mult decât toți ceilalți la un loc.

- Totul este în regulă? a întrebat Dakota, degetele ei strângându-mi mâinile

- Da. am mințit, evitându-i privirea

Am simțit-o că mă privește nesigură, dar nu mi-a mai cerut nimic, fapt pentru care i-am fost recunoscătoare. Am oftat, uitându-mă în jur.

Apariția sălii principale în care ne aflam și unde urma să aibă loc lupta nu a fost optimistă. A fost ca locul în care l-am văzut prima dată pe Kane luptând, doar că era mult mai mare. Tavanul era foarte înalt și erau ferestre chiar sub el. Asprimea încăperii era dată de lumina rece a becurilor, care luminau doar ringul, astfel încât publicul rămânea ascuns în umbră.

Graffiti-urile psihedelice de pe pereții zgâriați mi-au oferit fiori pe șira spinării. Cu o ușoară teamă m-am uitat la ringul din fața noastră așezat pe o platformă. Știam că priveliștea mă va bântui inclusiv în coșmaruri. Toți din jurul meu țipau, ceea ce mi-a făcut dificil să îmi adun gândurile. Era plin de oameni. Cineva îmi îmbrâncea umărul, iar altcineva țipa chiar în urechea mea. Am stat cel mai aproape de ring, așa că am putut vedea fiecare centimetru al covorașului alb care era arena ciocnirilor brutale. Nu am vrut să fac contact vizual cu nimeni pentru că îmi era teamă. Așa că m-am uitat la cele trei frânghii din jurul ringului de parcă aș fi vrut să fac o gaură prin ele. Și poate chiar am vrut.

Numărăm în minte secundele până la luptă. Trebuia să decidă totul. Nu puteam face nimic, așa că a existat această credință blestemată. Îmi doream în secret să fiu ca oamenii din jurul meu. Beți de adrenalină, nu le-a păsat ce s-ar putea întâmpla, pentru că nu i-a preocupat. Au vrut doar un spectacol și o luptă murdară. Au strigat numele favoritului lor. Le păsa de banii pe care i-au pariat. Aș da orice pentru a fi în locul lor. Mi-ar păsa de orice altceva decât de el.

- Brooke a sosit. am fost scoasă din transă de mârâitul lui Cyrus lângă mine

L-am privit confuză și a dat din cap către celălalt capăt al camerei.

Mi-am mutat privirea acolo, iar înăuntru am simțit o explozie de furie. Brooke Andersson tocmai intrase pe ușa principală flancat de patru gărzi de corp cu umeri largi. Purta un costum negru perfect croit, care era nou pentru mine, iar părul lui negru era întins pe spate. A intrat încet, uitându-se prin hol.

Nu îl vedeam prea bine prin mulțime, dar voiam să îl sfâșii oricum. În acel moment, din cauza adrenalinei, nu am simțit frică, ci doar furie. Mi-am strâns mâinile în pumni în timp ce Andersson își dezvăluia mulțumit dinții albi într-un rânjet satanic. M-a dezgustat.

Se juca atât cu mine, cât și cu Ward în beneficiul lui. Abia așteptam să îi văd fața după luptă. Când pierde.

Nu voiam nimic de-a face cu el. L-am privit în timp ce a întors pe unul dintre coridoare și a dispărut în spatele unui zid. M-am gândit pe cineva ca el nu va sta cu alte persoane în ring. Trebuia să aibă un loc de cinste.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum