Capitolul treizeci și doi

414 35 1
                                    

Cu acel cuvânt scurt care mi-a zdruncinat întreaga lume, ea a trecut pe lângă mine, lăsând în urmă doar parfumul pe care îl iubeam mereu. Era unic. Mi-a dat un sentiment de siguranță. Am deschis ușor gura, neputând să spun nimic sau măcar să mă mișc. Am simțit că cineva îmi apăsa cărbuni încinși pe corpul meu. Nu, de o mie de ori mai rău.

Mintea mi-a rămas goală, ceea ce era ciudat pentru că era un haos. Am auzit doar acele cuvinte. Vei pleca.

- Mamă... am suspinat, cu vocea ruptă, aproape căzând pe podea

Aveam pete negre în fața ochilor și am început să rămân fără suflare.

- De ce trebuie să trecem din nou prin asta? De ce nu înțelegi că el este important pentru mine și de ce naiba iei din nou decizii pentru mine?! am exclamat, simțind un val brusc de disperare

- Te înțeleg! Și din această cauză, nu vreau să suferi și mai mult. Nu te voi lăsa să îți pierzi rațiunea cu cineva care te trage în jos. El te-a schimbat prea mult și totul va deveni mult mai rău. Întotdeauna e mai rău. Au un internat foarte bun în Australia. Blake, fac asta pentru tine. mi-a explicat ea, întorcându-se spre mine

- Pentru mine? am gâfâit

Lacrimile au încetat să mai curgă din ochii mei. M-am concentrat asupra părului ei în timp ce se uita pe fereastră.

- Faci asta pentru mine?! Te implor. Nici măcar nu ai curajul să spui adevărul! O faci pentru tine pentru că vrei să te convingi că nu ai greșit. Nu vrei ca oamenii să știe că fiica lui Holland Campbell face propriile alegeri și iasă cu cineva pe care mama ei îl disprețuiește. Îți pasă mai mult de opinia publică decât de fericirea propriei tale familii. am întrerupt-o și, deși știam că cuvintele o rănesc, nu m-am oprit

- Nu înțelegi... oftă ea

- Holland, să nu exagerăm. Nu e nici un motiv pentru care să o trimiți la kilometri distanță. Există limite.

Gideon a vorbit brusc și abia atunci mi-am dat seama că el și Asher erau acolo lângă noi. Asher, a cărui privire arzătoare am simțit-o asupra corpului meu.

- Da, există limite. a răspuns ea calmă, privind peste umăr la el. Limite pe care le-a depășit deja.

A fost prea mult. Am sărit în sus, simțind că venea potopul de lacrimi. Pe picioarele moi, am alergat spre scări, aproape căzând pe drum. Când eram la jumătatea drumului, m-am oprit, respirând adânc. Cu o bătaie nebună a inimii și amețeală, m-am uitat la mama mea, care se uita încăpățânată pe fereastră. Ea nu a vrut să se uite la mine. Mi-am strâns degetele dureroase pe balustrada scărilor, simțindu-mă atât de epuizată de emoții cum nu m-am simțit vreodată. Nimic nu mai era bun.

- Mi-am pierdut tatăl acum câțiva ani. Nu am crezut niciodată că o să îmi pierd și mama. După cum poți vedea, sorții îi place să mă surprindă.

După aceea, am urcat la etaj. Am alergat cât am putut de repede în camera mea. Am trântit ușa, aproape scoțând-o de pe balamale și un sunet puternic a umplut camera. Am înghițit în sec, punându-mi o mână pe burtă. Mi-am strâns ochii, încercând să îmi așez totul în cap, dar știam că nu era de folos. Am simțit din nou lacrimile arzătoare care mi-au făcut urme pe obraji și pe toată fața. M-am dus încet spre perete, apoi m-am rezemat de el și am alunecat pe podeaua rece. Am suspinat tare. Nu am putut și nu am vrut să mă abțin. Am început să plâng precum un copil mic.

Mi-am încurcat degetele amorțite și ușor umflate în păr și am tras cât am putut. Poate am vrut? A durut atât de tare. Ardea.

M-a făcut să urăsc totul și pe toată lumea. De ce o făcea? De ce a vrut să sufăr atât de mult? La urma urmei, eram fiica ei.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum