Mi-am strâns maxilarul și pumnii în timp ce mă uitam la fratele meu ușor surprins care se ridică în picioare. De asemenea, Pisica se încorda, așa cum făcea întotdeauna când auzea acel sunet.
- Stai, o să verific cine este. spuse băiatul, îndreptându-se spre ușă
Eu, furioasă că cineva m-a întrerupt într-un moment atât de important, am pufnit pentru norocul meu. Pentru că în secunda în care mi-am făcut curaj, trebuia să vină cineva. Mi-a fost teamă că nu voi putea repeta această încercare. Poate că era un semn? Că nu era menit să aflu adevărul?
- Blake. m-am întors încet spre locul de unde venea vocea fratelui meu
Asher ieși din hol. Era confuz. Și-a trecut degetele prin părul ciufulit și a înghițit în sec.
- E pentru tine.
- Nu vreau să văd pe nimeni. am răspuns, ajustând pătura pe care o aruncasem peste mine
M-am simțit groaznic și probabil că arătam la fel de oribil. Noaptea nedormită m-a afectat, iar ochii mei umflați arătau groaznic. Nu voiam să văd pe nimeni, deși eram puțin nedumerită de cine venise să mă vadă. Dakota și Seán erau detașați pentru că știau despre pedeapsa mea, dar poate s-au hotărât să mă viziteze? De multe ori nu respectau regulile.
- Acestei persoane pare să îi pese cu adevărat. a mormăit el, scărpinându-se la ceafă, clar confuz
Un Asher confuz era într-adevăr o priveliște rară. Am oftat furioasă că am fost întreruptă și m-am ridicat de pe canapea, aruncând pătura peste ea. Newfoundlandul a continuat să doarmă profund, ignorând mișcarea mea.
Mi-am netezit părul înapoi într-un coc nestăpânit și mi-am încrucișat brațele pe piept, adulmecând. Nu aveam puterea de vizite, așa că am vrut să scap cât mai repede de oaspetele nedorit. Cu aceste gânduri, am trecut pe lângă fratele meu, care mă privea cu atenție, și am intrat în holul care duce la ușa deschisă din față. Mi-am ridicat privirea, apoi am înghețat, fără să respir.
Stătea în prag de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat și s-a uitat direct în ochii mei. În blugii lui negri nemuritori și hanoracul acela roșu pe care îl adoram. Ca de obicei, arăta perfect cu părul încurcat și cu capul sus. Chiar a stat acolo. Și deși era mult prea departe, deja simțeam în minte mirosul minunat al parfumului lui amestecat cu fum de țigară. Nu mă puteam opri să mă uit în ochii lui. Habar nu aveam ce simțeam în acel moment. Ușurare? Frică? Noroc? Nu eram sigură.
Momente ca acestea erau rare în viață, dar când veneau, nu știai ce să faci. Ce să spui. Cum să te comporți. Să fugi sau să stai. Nu puteam face altceva decât să stau acolo și să îl privesc. Pentru că era în viață.- Voi... pleca. mormăi Asher undeva în spatele meu, dar era atât de departe încât abia l-am auzit
Am continuat să stau în locul meu ca încorporată în panourile maro. Nici Kane nu a făcut nimic.
Habar nu aveam cât de mult trecuse de când auzim ușa camerei fratelui meu trântindu-se, dar nu îmi păsa atunci. Pentru mine ceasurile s-au oprit. Mi-am strâns degetele pe brațe, ceea ce mi-a provocat multă durere, dar mi-a permis să rămân în acel loc. Pentru că în spirit eram la kilometri depărtare.
După alte câteva secunde, ceva s-a întâmplat în sfârșit. Kane se hotărî să rupă tăcerea dintre noi care aproape că îmi sparge timpanele. Cu o ușoară ezitare, a făcut un pas spre mine, apoi altul, strângând distanța dintre noi. Cu fiecare pas pe care îl făceam, parfumul lui devenea din ce în ce mai real, pentru că îl simțeam cu adevărat. Un amestec constant de trei ingrediente care împreună au alcătuit ceva uimitor. Mentă, țigări și parfumului lui bun. Cu respirația tăiată și mâinile tremurânde, ochii umflați și roșii, i-am privit fața. O față fără urme a luptei de ieri. Fără vânătăi, zgârieturi și tăieturi. Față perfectă și curată. Chipul lui Kane Oliver Ward. S-a oprit în cele din urmă la trei metri de mine.
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
RomantikPartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...