Capitolul douăzeci și șase

375 36 2
                                    

Vremea din august a lovit Beverly Hills cu furie. Căldura record nu a vrut să ne părăsească nici măcar o oră. Cu toții am folosit-o cât mai bine, așa că nu erau locuri libere pe plaje. Toți voiau să intre în apa rece măcar o clipă și să răcorească corpul încălzit. Mirosul de carne la grătar era peste tot. Centrul era pustiu. Oamenii preferau să stea doar în case cu aer condiționat decât să transpire prin oraș.

Era vremea mea preferată. Mi-a plăcut căldura revărsată din cer, deși atât de mulți oameni s-au plâns de ea. Mă bucuram de căldura de nedescris. La urma urmei, nu îmi era frig, ceea ce era rar. În plus, mi-au plăcut băuturile reci.

- E cald chiar și la umbră. se plânse Dakota, ajustându-și ochelarii de soare cu rame roz

Maioul alb care arăta cea mai mare parte a burticii ei tonifiate i se lipise de piele. Știam că ar prefera să își dea jos pantalonii scurți negri pe care îi purta, care oricum dezvăluiau mai mult decât ascundeau. Dakota a fost opusul meu în ceea ce privește toleranța la căldură. Îi plăcea ploaia, frigul și clima umedă.

- California, iubito. a răspuns Seán, trăgându-și tricoul Adidas peste cap

L-a scăpat pe gazon, chiar lângă câteva sticle de apă rece și telefoanele noastre. Purta pantaloni scurți kaki și o șapcă de baseball pe cap. Ochelari cu rame aurii i se cocoțau pe nas. Arăta foarte bine. Chiar și fără cămașă în timp ce își expunea mușchii lucrați.

- Vreau un loc rece, te rog. gemu Anelise Clarke, jucându-se cu mingea de fotbal. Poate chiar Antartica.

Am pufnit, dându-mi ochii peste cap, pe care probabil că nu au observat din cauza ochelarilor mei. Nu le-am înțeles plânsul.
Am avut zile frumoase și însorite care trebuiau folosite și am spus-o. Ne-am așezat pe un câmp mare sub stejarii răspândiți care ne-au oferit umbră. Nu erau oameni aici, așa că am avut un moment de liniște. Eram într-o zonă plină de blocuri, iar Dakota obișnuia să locuiască într-unul dintre ele. Mi-a plăcut cartierul, deși poliția venea aici în medie de patru ori pe zi.

M-am ridicat de pe iarbă, schimbând între timp melodia de pe telefonul lui Seán cu una dintre melodiile lui Lady Gaga. Melodia curgea rapid din difuzorul mare Bluetooth pe care îl adusese Kyung Mayfield.

- Nu exagera. am mormăit, reparând cele două împletituri olandeze pe care Seán le împletise pentru mine. Ar putea fi mai rău.

- Mai rău? Dakota pufni, încetând să se mai joace cu mingea care se rostogoli spre Seán

Băiatul a început să își miște repede picioarele, jonglând.

- Pentru a înrăutăți lucrurile, sunt încă la menstruație, ceea ce mă face să mă simt ca un porc transpirat, care mănâncă tot timpul! fata și-a vărsat regretele, încrucișându-și brațele peste piept

- Mi-aș fi dorit să am menstruație, știi?

M-am încruntat la Seán, care avea o expresie foarte serioasă pe față. Mingea aproape s-a rostogolit în coșul de gunoi, în ultimul moment, băiatul a prins-o și, gâfâind ușor, s-a întors înspre noi. Tocmai în același timp, a suflat o adiere ușoară, care mi-a răcorit plăcut corpul transpirat. Am zâmbit încet, auzind foșnetul frunzelor de stejar sub care stăteam.

- Nu e plăcut. murmură Dakota, trecându-și mâinile prin păr

Părul ei reveni ușor la culoarea lui inițială de blond odată cu fiecare spălare.

- Îți e foame tot timpul, mori de dureri de stomac și tot ce vrei să faci este să faci sex. a spus ea și s-a gândit o clipă. De fapt, dacă privești din această perspectivă, nu este atât de diferit față de viața ta. adăugă ea zâmbind, uitându-se la Mayfield, care și-a întins degetul mijlociu în direcția ei. Dar aș vrea să știu cum este să ai o erecție de dimineață. ea a ridicat din umeri

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum