Capitolul unsprezece

432 23 0
                                    

Am făcut un pas înapoi, cu ochii mari de șoc. M-am uitat la Ward neîncrezătoare. Mâinile îi erau ușor desfășurate și clipi surprins, fără să știe ce se întâmplase.
S-a uitat mai întâi la corpul lui și apoi la fața mea.

Un zâmbet mai mare mi s-a răspândit pe buze când mi-am dat seama că am reușit. Am ridicat din sprâncene, apoi aproape că am sărit de bucurie pe loc, simțind că tocmai am câștigat la loterie. Inima îmi bătea în ritm rapid și sângele îmi pompa în vene. Băiatul nu mi-a împărtășit emoțiile.

- Tocmai l-am trântit pe Kane Oliver Ward la podea. am spus cu încântare. Mi-am deschis ochii și mai larg și mi-am pus mâinile peste cap. Doamne, s-a întâmplat!

- M-ai călcat pe șiretul pantofilor? întrebă el ridicându-se ușor

S-a uitat în jos la pantofii lui, apoi din nou la mine. Eram plină de energie, așa că nu îmi păsa.

- Mi-ai spus să găsesc un punct slab. am mormăit cu satisfacție, făcând din nou contact vizual cu el

M-am simțit ca un adevărat câștigător când mă uitam de sus la el. Am văzut cum s-a enervat din pricina zâmbetului meu îngâmfat. Am putut vedea furia crescând în ochii lui verzi aurii, dar cui îi pasă.

- Așa că l-am găsit. am adăugat, trecându-mi limba peste dinții de sus

- Nu joci corect. mormăi el cu o voce joasă, nemulțumită

Știam bine că mă joc cu focul, dar cum rămâne cu viața? Nu era vorba de a te lăsa purtat de val uneori?

- Ei bine. am murmurat, ridicând din umeri. Nu am spus că nu o voi face.

Dacă privirile ar putea ucide, probabil că aș fi întinsă pe covorașul acela cu două pumnale în craniu până acum, dar, din fericire, Kane nu avea această putere, așa că l-aș putea batjocori cu tot ce mi-am dorit. Am oftat, punându-mi mâinile pe șolduri.

- Ai zburat ca un buștean. am rânjit eu

Kane nu a comentat asta, doar și-a dat ochii peste cap fiind încă pe podea.

- Știi că dacă joci nedrept, și eu pot? a întrebat el aparent indiferent, dar am prins o notă periculoasă în tonul lui Știu unde bați, Blake. Și îți spun un lucru. Nu îți recomand. a mârâit el, clătinând ușor din cap

- Trebuie să fii atotștiutor, pentru că nici măcar eu nu știu asta. am ridicat din umeri, păstrându-mi calmul exterior, deși în interior eram puțin emoționată. Poate pentru că nu joc nimic.

- Cu siguranță. pufni băiatul, cu colțul gurii ridicându-se cu un rânjet mic

După un timp și-a întins mâna înspre mine, pe care am privit-o cu scepticism.

- Felicitări, ai câștigat. Mă poți ajuta să mă ridic acum? a întrebat

Eram suficient de deșteaptă și suficient de experimentată pentru a știu că acest Satan nu era de încredere.

- Nu am de gând să îți fac jocul. am pufnit, privindu-l cu milă

Expresia lui nu s-a schimbat deloc, dar eram sigură că i-am zădărnicit planurile.
S-a uitat la mine neîncrezător, apoi a clătinat puternic din cap, parcă devastat de acțiunile mele.

- E ceva cu adevărat în neregulă cu tine. oftă el, apoi începu încet să se ridice

L-am privit cu ochi victorioși în timp ce desprindea greoi de covoraș. Nici nu am reușit să respir când deodată băiatul m-a cuprins de glezna stângă, apoi și-a strâns degetele pe ea și a tras-o cu toată puterea. Nu eram pregătită pentru asta și nu m-am gândit să încerc să îmi păstrez echilibrul. Mi-am fluturat stângaci brațele, apoi am căzut pe spate cu un țipăt puternic. Singurul lucru pe care l-am simțit a fost durerea de fese. În ultimul moment, mi-am sprijinit mănușile pe covor, datorită căruia nu m-am lovit cu spatele de ring. Viteza cu care se întâmplau toate acestea a făcut ca vederea mea să se întunece puțin. Am deschis gura șocată, respirând greu.

malignant | seria Madness (part. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum