- Dansează cu mine.
Am închis ochii la șoapta lui care mi-a periat urechea. În ciuda muzicii puternice și a țipetelor oamenilor, l-am auzit mai bine ca niciodată.
Nu a fost o cerere, dar nici o comandă. L-am urât pentru că putea folosi un asemenea ton și astfel de cuvinte încât nu știam deloc cum să acționez. Și nu, timpul din jurul nostru nu s-a oprit, deși în primele douăzeci și ceva de secunde așa am crezut. Oamenii nu s-au dizolvat, au trăit mai departe, distrându-se. Deci de ce am auzit-o atât de vag? Parcă totul în jurul meu, în afară de băiatul din spatele meu, era despărțit de mine printr-un fel de perete de sticlă.
Am auzit că melodia se schimbă. Ritmurile rapide au fost înlocuite cu o piesă lentă, senzuală. Vocea răgușită și joasă a interpretului îmi mângâia urechile.
Mi-am mișcat involuntar șoldurile, simțind o creștere vizibilă a tensiunii. Cuplurile de pe ringul de dans au început să se lipească vulgar unul de celălalt. În sufragerie s-a făcut întuneric. S-au stins mai multe lumini colorate pentru a crea starea de spirit, iar cei care nu au vrut să rămână în zonă au părăsit sufrageria să bea în bucătărie sau pe terasă.
Și am rămas acolo. Kane a pus o mână pe partea mea laterală și apoi și-a pus mâna pe stomacul meu, ceea ce a făcut ca inima mea să se accelereze automat. Cealaltă m-a prins de șold. Eram prinsă în brațele lui. Nu m-a deranjat însă m-am simțit bine. Da, poate undeva în capul meu a fost un gând că nu făceam decât să înrăutățesc lucrurile, dar a trecut rapid în fundal.
Mă relaxam din ce în ce mai mult în fiecare clipă. Mi-am legănat șoldurile încet, mișcându-mă în ritmul muzicii. Respirația fierbinte a lui Ward s-a extins pe gâtul și decolteul meu în timp ce își sprijinea capul pe umărul meu. Am gâfâit când m-a tras brusc lângă el cu o mișcare fermă. Spatele meu i-a lovit pieptul dur și nu m-a lăsat să mă retrag nici o secundă. M-am străduit să îmi trag răsuflarea pentru că apropierea lui era mortală. Era ca una dintre acele flori exotice și otrăvitoare. Ele erau frumoase și voiai să le culegi, dar de îndată ce mâna ta a intrat în contact cu petalele lor, au otrăvit și au provocat dureri incredibile.
La fel a fost și cu el. Un om toxic și otrăvitor.
Dar în acel moment nu conta. Mi-am încurcat tremurând mâna în părul lui moale când a început să apese sărutările pe gâtul și umărul meu. Mi-am înclinat capul peste umărul lui să îi ofer mai mult acces. Am închis ochii pentru că nu aveam nevoie să îl văd. Am vrut să simt asta. A făcut-o încet. Buzele lui moi au rămas umede în timp ce îmi explora încet pielea înfierbântată. Nu era la fel de lacom ca în mașină. M-a mângâiat calm și senzual, din când în când strângându-și mâinile pe șoldurile mele în mișcare.
- Îmi place pielea ta. mi-a șoptit el în gât, vocea lui mângâindu-mi urechile ca o artă de operă
Mi-am întors capul, lăsându-mi părul să îmi acopere ușor fața. M-am simțit nefiresc de fierbinte și respirația mea a devenit foarte superficială. Și da, poate că am fost una dintre zecile de fete cărora le-a spus asta, dar nu m-a deranjat. Faptul că eram o altă naivă, nu îmi păsa.
După o clipă, Ward m-a întors înspre el cu o mișcare fermă, iar corpul meu l-a ascultat aproape imediat. Am stat foarte aproape unul de celălalt, absorbind practic prezența celuilalt prin porii pielii noastre. Nu am ridicat privirea. M-am uitat la gâtul lui bronzat și la semnul ușor de la mușcătura mea care se potrivea perfect cu lanțul lui.
Îi simțeam mâinile strângând părțile laterale ale corpului meu. Le-am pus pe ale mele pe pieptul lui. Nu știam în ce moment ne-am oprit din mișcare și doar ne-am înfruntat în mulțimea de oameni și în întuneric. Nu știam ce să fac. Să plec? Să rămân? Am vrut să mă ajute cineva. Dar viața nu este un concert de dorințe. Nimeni nu a venit în ajutor să îmi spună ce să fac în continuare. Eu am fost acolo și el era acolo. Și multă tensiune.
CITEȘTI
malignant | seria Madness (part. II)
RomantizmPartea a II-a a seriei Madness. malignant Adjective | Meaning: evil in nature or effect "You weren't ready to love, and I wasn't ready to be hurt." "- Am crezut că este un criminal! Aș fi putut să te ucid cu vaza aceea... La urma urmei, aruncasem...