YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Gözlerimi yavaşça açtım. En son yaşadığım şeyi hatırladığımda hemen yanımdaki Han abime baktım. Baygındı, seslenmeye başladım.
Min-ji: Abi, abi lütfen aç gözlerini.
Cevap vermiyordu. Kapıya baktığımda bize çarpan arabanın tam Han abimin yanından çarptığını fark ettim. Korkudan ellerim titriyordu, gözlerim baş ağrısı nedeniyle kayıyordu. Fakat bizi kurtarmalıydım, Han abime bir şey olmasına izin veremezdim.
Aklıma ilk olarak abimler geldi. Han abimin telefonunu alıp Bangchan abimi aradım.
Bangchan: Efendim Han, nereden geliyorsunuz?
Derin bir nefes aldım. Yanağımdan akan göz yaşlarımı silip hızlıca anlatmaya başladım.
Min-ji: Abi lütfen gelin, çok korkuyorum.
Bangchan: Min-ji... Ne oldu?
Min-ji: Biz... Kaza yaptık, Han abim uyanmıyor. Abi lütfen gelin!
Bangchan: Ne?!Tamam, Min-ji sakin ol. Ağlama tamam mı? Dışarıya bakıp tam olarak nerede olduğunuzu söyler misin?
Min-ji: Sahil yoluna giren kavşaktayız.
Bangchan: Tamam, hemen geliyoruz. Telefonu kapatma, tamam mı? Hemen orada olacağız.
Min-ji: Han abim...
Seungmin: Min-ji? Şimdi sakin ol ve sana dediklerimi teker teker uygula, tamam mı?
Min-ji: Tamam.
Seungmin: Yaralanmış mı, açıkta yarası var mı?
Min-ji: Başı...
Seungmin: Peki. Büyük bir yara mı?
Min-ji: Çok kan var, anlayamıyorum!
Yüksek sesle ağlamaya başladım.
Seungmin: Tamam, sakin ol. Sakin kalman lazım, Han için...
Hemen göz yaşlarımı sildim.
Min-ji: Tamam, sakinim.
Seungmin: Şimdi Han'ın bileğinden nabzına bakmanı istiyorum.
Min-ji: Nabız ölçmeyi bilmiyorum.
Seungmin: Sadece atıyor mu öğrenmen lazım?
Min-ji: Ya atmıyor ise...
Seungmin: Min-ji, lütfen...
Han abimin vites üzerindeki elini aldım. Elleri çok soğuktu. Daha fazla ağlamaya başladım. Baş parmağının hizasında bileğine dokundum ve gözlerimi kapatıp nabızı hissetmeye çalıştım. Bileğindeki küçük bir nabız atışı ile bir damla göz yaşım yanağımdan süzüldü.
Min-ji: Atıyor! Ama çok yavaş...
Seungmin: Tamam, bu bile bize yeterli bir bilgi.
Min-ji: Ambulansı...
Seungmin: Biz aradık, her şey yolunda. İyi olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.