YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Eğlenceli araba yolculuğu sonrasında yeni evimize ulaşmıştık. Arabadan inmeden dışarıya baktığımda aldığımız eşyaların gelmiş olduğunu gördüm. Gerçekten çok güzel seçimler yapmıştım.
Arabadan heyecanla inip evin bahçesine koştum. Aldığımız özel koltuk takımının eve taşınmak üzere olduğunu fark ettim ve oraya yaklaştım.
Min-ji: Bir saniye...
Görevliler koltuğu kaldırmayı durdurdu. Ben de koltuğu yakından inceleme fırsatını elime geçirmiştim. Gerçekten tasarımcısı bunu epey detaylı, ince ve zarif dokunuşlar ile süslemişti. Ve... Bir saniye!
Min-ji: Abi!
Seungmin: Ne oldu Min-ji?
Min-ji: Şuraya bakın!
Koltuğun kenarındaki gizlenmiş kağıdı abimlere gösterdim. Kağıdı elime aldığımda üzerinde bir fotoğraf olduğunu fark ettim.
Min-ji: Bu kadın tanıdık birine benziyor.
Hyunjin abim kağıdı eline aldığında büyük bir şok yaşamıştı sanki.
Hyunjin: Min-ji... Hyung! Bu annem! Ama... Kim bizimle oyun oynuyor?!
Min-ji: Annem mi?
Hemen kağıda yaklaştım. Yüzünün her noktasını ezberlemek istiyordum bu güzel ve iyi kalpli kadının. Bir hiç uğruna gökte yıldız olmuştu. Kim ne derse desin en parlak yıldız oydu benim için. Başka ışık yoktu ondan başka. Evet, belki güneş gibi cömert değildi, ışığını paylaşmıyordu ama gözlerine bakınca anlıyordu insan. Ondaki ışık başka hiç kimsede parlamazdı ama... Ama gözleri hayat verirdi cansıza.
Min-ji: B-Bu annem mi?
Seungmin: Evet Min-ji.
Bangchan: Mağazadaki görevliyi hatırlıyor musunuz? Tasarımcının Hye Su olduğunu söylemişti.
Felix: Ayrıca gizli çalışıyormuş.
Changbin: Yani...
Bangchan: Evet, tasarımcı annemmiş.
Minho: Annem geceleri evden gizli gizli kaçtığında meğersem bu işler ile ilgileniyormuş.
Görevli: Efendim mutfak eşyalarını da şimdi götürelim mi?
Han: Evet.
Jeongin: Neyse, eşyalar ile ilgilenelim. Sonra bu konuyu daha detaylı konuşuruz.
Abimler eşyalara yönelirken ben annemin fotoğrafını alıp bir kenara geçtim. Sadece onu incelemeye devam ettim. Kısa bir süre sonra bahçede yükselen ses ile başımı fotoğraftan kaldırdım.
Changbin: Oğlum ne oluyor?!.
Kai: Abi söz sonra anlayacağım. İlk olarak Min-ji'nin benimle gelmesi gerek.
Seungmin: Yüzündeki telaştan belli oluyor. Nereye gideceğinizi söyle bari.
Kai: Bir kere güvenseniz bana...
Sonra ne oldugunu açıklayacağım.Min-ji: Ne oldu Kai?
Kai: Gitmemiz gerek Min-ji.
Min-ji: Tamam, geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Teen FictionBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.