5. Bölüm

1.8K 97 145
                                    

Merhabalar;
Bu bölümü olabildiğince uzun tutmaya çalıştım. Bu yüzden bu bölümden hedeflerim yüksek. Henüz 5. Bölümdeyiz ve sınavlarım yaklaşınca sezon finali yapmayı düşünüyorum. Sezon finali 2 hafta falan sürer. 2 hafta sonra diziye devam ederim. Ama şu anlık böyle bir durum söz konusu değil. Bu yüzden içiniz rahat bir şekilde okumaya başlayabilirsiniz.

Sezon finali ile ilgili şunu söyleyeyim. Size bunun için ön açıklama yapmayı düşünmüyorum. Mesela siz bir bölümü okumaya başladınız. Güzel güzel okurken bir anda sezon finali yazısını görebilirsiniz. Amacım kesinlikle sizi merakta bırakmak ya da sizi sinirlendirmek değil skzskzskzskz.

Neyse o zaman bölümümüze başlayalım. Bu bölümde çok eğleneceğimizi düşünüyorum.
Benimle birlikte eğlenmek için yorumlara koşabilirsiniz. Sonuçta birlikte eğlenmezsek bu satırların ne anlamı var.

Sizleri seviyorum, iyi okumalar. Kucak dolusu kalpler ama şu Case 143 klibinde olanlardan skzskzskzskz.
Neyse başlayalım...
YouTube: Ailurophile Minho
AilurophileMinho143

Hatırlatma: En son Min-ji babasının yanına gitmişti ve ona annesini anlatmasını istemişti. Babası da anlatmaya başlayacaktı.

Barthram: Demek bu kadar meraklısın. Anneni bu kadar düşüneceğini tahmin bile etmemiştim.

Min-ji: O benim annem! Bu çok normal.

Barthram: Annene her yönden benzediğini kanıtlamış oldun.

Min-ji: O zaman annemi anlat bana. Ben de ne kadar anneme benzediğimi merak ediyorum.

Barthram: Fiziksel özellikleri ile anneni tanımak istiyorsan aynaya bak. Tıpkı senin gibiydi. Sadece senden olgun görünüyor, davranıyordu.

Min-ji: Fotoğrafı var mı?

Barthram: Var ama ilk önce sana onu anlatmak istiyorum.

Min-ji: Peki, devam et o zaman.

Barthram: Abilerinin sana anlattıklarını tamamen unutmanı istiyorum. Çünkü onların anlattıklarının hepsi benim yalanlarımdan ibaret.

Kahkaha attım. Biliyordum böyle olduğunu. Babam abimleri kandırmıştı.

Min-ji: Peki, unuttum gitti.

Barthram: Tamam, beni bölme. Hemen anlatmak istiyorum.

Babam kahvesinden bir yudum aldı. Bana da kahve getirmişlerdi ama ben içmek yerine babama odaklanmıştım.

Barthram: Annen sevgi dolu, saygılı biriydi. Anneannen ve babaannen yakınlardı ve bizi evlendirmeye onlar sürüklemişti ama ben bu durumdan rahatsız değildim, zaten anneni seviyordum.

Min-ji: Ama annem için aynı şey geçerli değildi.

Barthram: Evet, annen beni sevmiyordu ama hem anneannen hem de ben onu evlenmeye sürüklemiştik. Zorla da olsa benimle evlendi ve ilk başta bundan pek rahatsız değildi.
Evlendikten sonra bizim eve geldi. Ben ise ona normal bir şekilde davrandım.

Min-ji: bana davrandığın gibi.
İlaçlar, odaya kilitleme.

Barthram: Hayır, günahımı alıyorsun. Anneni ilk gün odaya kilitlemedim. Sadece sana verdiğim ilaçlardan verdim. Bir de ilacı reddetmeye çalıştığı için ses çıkarmasın diye arada bayıltıyordum.

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin