YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Saçlarımı örüp aşağıya indim. İnerken Kai'ye de bakmıştım fakat duştan yeni çıkmıştı, üzerini giymemişti.
Aşağıya indiğimde herkesin keyfi yerindeydi. Biz odalarımızda iken IU unniem gelmişti. Tatlı bir sohbet ortamı oluşmuştu. Yanlarına gittim, konu bana döndü.
Hwasa: Min-ji, çok teşekkür ederim. Sağ salim bana Kai'yi getirebildin, çok teşekkür ederim.
Min-ji: Dediğim gibi unnie, Kai sadece gelmem için ciddi şeyler yazdı. Yoksa gelmeyeceğimi biliyordu.
Hwasa: Kai burada iken soramadım, orada ne oldu?
Min-ji: Bazı gerçekler ortaya çıktı. Yeniden bir yalana inandığımı fark ettim, koca bir yalana ... Kai'yi boşuna suçlamış ve ondan küsmüşüm.
Hwasa: Evet, Kai anlatmıştı fakat neden kütüğünüzü söylemedi.
Hiç düşünmeden direk cevap verdim.
Min-ji: Benim yerime başkasını koyduğunu sanmışım unnie. Oysa o benim yerime kimseyi koymamış.
IU: Barıştınız yani.
Min-ji: Evet, barıştık.
Jeongin: Neden?
Seungmin: Belki seni kandırmıştır...
Minho: Belki seni yalana inandırmıştır. İnanman için yeni şeyler uydurmuştur.
Changbin: Belki de...
Hwasa: Hey! Benim kardeşim yapmaz!
Hyunjin: Nereden bilelim? Kardeşiniz yüzünden kardeşimiz çok üzülüyor da.
Hwasa: Çocuklar arasında olur öyle şey. Biz de zamanında gereksiz yere kavga etmedik değil.
Bangchan: Evet, en iyi de ben bilirim o kavgaları.
Hwasa unniem ve Bangchan abim gülmeye başladı. Biz ise nedenini anlamamıştık. IU unniem bana gülümseyerek döndü.
IU: Kolun nasıl? Atel'i çıkarmışsın.
Min-ji: Yağmurda ıslanmıştı. Üstelik ona alışamadım.
Changbin: Kolun ağırmıyor mu?
Min-ji: Önemi yok.
Onlarla konuşmak istemiyordum. Ne olursa olsun çok kırılmıştım ve hatalarını anlamadan onlarla barışmak istemiyordum. Zaten hatalarını kabulleneceklerini de sanmıyordum.
Changbin: Ah, yapma Min-ji. Yine mi?
Hwasa: Ne oldu ki?
Han: Bize tripli yine.
IU: Niye ki?
Jeongin: Boşverin. Birkaç gün sonra kendi kendine sıkılıp bırakır trip atmayı.
Kendi kendime güldüm. Evet, kesinlikle tüm hata bendeydi. Nasıl olsa her şeyi ilgi istediğim için yapıyordum, değil mi!?
Min-ji: Boşverme unniem, sen de bil. Abilerim olduğunu söyleyen bu 8 kişi, benim şu ana kadar yaptığım her şeyi ilgi istediğim için yaptığımı söylüyorlar. Bende daha da fazla ilgi istediğim için şu anda trip atıyorum(!)!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Fiksi RemajaBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.