YouTube:Ailurophile Minho
Başlayalım...
YN: Min-ji
Anna ile birlikte odadaydık. Dışarıdaki gürültü dinmişti. Kısa süre sonra odanın kapısı sertçe açıldı.
Yoongi: Delireceğim ya!
Bang Chan: Tamam, sakin olalım.
Namjoon: Anna, aşkım sen burada mıydın?
Anna elbisesi ile uğraşmayı bırakıp abisine baktı. Gülümseyip oturduğu yerden kalktı.
Anna: Evet, yeni biriyle tanışmış oldum. Abim nasıl?
J-Hope: Nakil istedik, farklı bir hasteneye gideceğiz.
Anna'nın abisi konuşurken Anna'ya göz kırpıp işaretler yapıyordu. Aklıma hemen Anna'nın dediği o söz gelmişti.
Kendi hayatınla benimkini kıyaslama bence...
Burada toz pembeye yer yok...
Bu kız ne yaşamış olabilirdi?Jimin: Kardeşiniz mi?
Minho: Evet, küçük bir kaza nedeniyle buradayız.
Jimin: Anladım, geçmiş olsun.
Han: Teşekkürler, size de geçmiş olsun. Umarım Jungkook 'a bir şey olmaz.
Jin: Umarım... Neyse biz de gidelim. Nakil işleri falan, çok işimiz var. Görüşmek üzere ve aynı zamanda bu tatsız olaydan rahatsızlık verdiğimiz için kusura bakmayın.
Bang Chan: Hiç sorun değil.
Abilerimiz öyle konuşurken Anna bir anda yanıma gelip elimi tuttu. Gözlerimin içine baktı ve bu gözlerde derin anlamlar yatıyordu.
Anna gözlerimin içine acı ile baktı.Anna: Umarım annen hakkında bir şey bulursun.
Min-ji: Sen de...
Anna: İstemem kalsın. Her neyse, belki bir daha karşılaşmayacağız. Telefondan istediğin zaman ulaşabilirsin. Acılarını dinlerim.
Min-ji: Teşekkür ederim. Eğer bir gün yardıma ihtiyacın olursa her zaman yanında olacağım.
Anna bana göz kırptı ve tekrar abilerinin yanına geçti. Abimler son kez onlarla selamlaştı ve odadan çıktılar. Anna çıkarken bana el sallamayı ihmal etmemişti. Ben de ona karşılık vermiştim.
Belki çok kısa bir an birlikte olmuştuk ama onda kendimde istediğim bir çok özelliği bulabiliyordum. Bu kısa sürede ona bu kadar sevgi duymam garipti.
Bang Chan: Tedirgin görünüyordular ama onlara bir şey demek istemedim.
Hyunjin: Çok havalı dövüyordu adamı ama!
Felix: Min-ji'nin yanında böyle şeyler konuşmasak iyi olur. Arkadaşları üzerinde denemeyi çok seviyor da...
Min-ji: Arkadaş olarak görmediklerim üzerinde denemeyi daha çok severim.
Bang Chan: Bak bak... Laflara bak.
Minho: Kavga edince kazanıyor musun bari?
Bang Chan: Minho!
Minho: Ne var?!
Changbin: Kazanır tabiii, kim yetiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.