3. Bölüm

2.2K 106 92
                                    

Youtube:
Ailurophile Minho

Başlayalım...

*Hatırlatma*

Bangchan: Tamam, anlatalım.

Gözlerimden süzülen yaşları serbest bıraktım. Tutmam için bir neden yoktu, zaten bu zamana kadar yeterince tutmuştum.

Felix: İlk önce ilaçlarını mı içsen?

Felix abim ellerimi işaret ederek beni uyardı. Ellerime baktığımda hâlâ titremeye devam ettiklerini gördüm. Ben kalkmayınca Seungmin abim kalktı ve ilaçlarım ile bir bardak suyu yanıma getirdi.

Seungmin: Hadi, ilk olarak ilaçlarını iç.

Min-ji: Hayır, ilk önce siz anlatın.

Bangchan: Bebeğim senin için endişeleniyoruz. Lütfen ilaçlarını içer misin?

Bangchan abimin bu şekilde konuşmasına karşılık daha fazla diretmeden Seungmin abimin elinden ilacı aldım, kolay yutabilmek için peşine suyu içip masanın üzerine bıraktım. Hepsi hareketlerimi dikkatlice izliyordu, ben ise suyu masaya koyduğum gibi onlara döndüm.

Min-ji: Sıra sizde...

Herkes anlatması için Changbin abime bakıyordu.Changbin abim ellerini birbirine sürttü ve dirseklerini dizlerine dayayarak oturdu. İlk önce gözlerime baktı ve sonra derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.

Changbin: Bana merak ettiklerini sor, öyle başlayayım.

Changbin abimin dediği üzerine hiç beklemeden cevap verdim. Aklımda annem ile ilgili o kadar soru vardı ki...

Min-ji: Mesela niye annemden bahsettiğim zaman 'annen' diye karşılık veriyorsunuz? Neden onu anneniz olarak kabul etmiyorsunuz?

Jeongin: O kadar masumsun ki... Herkes senin de anneme benzeyeceğini söylerdi. İyi ki benzememişsin.

Min-ji: Neden? Annem nefretinizi kazanacak ne yaptı?

Seungmin: Onun çocuğu değilmişiz gibi davranırdı bize.

Min-ji: Nasıl?

Bangchan: En iyisi en baştan anlatmak...

Changbin: Tamam, anlatıyorum.








Changbin'in anlatımıyla...

Biz daha küçücük bir çocuktuk. Sen ise kucaklarda gezen 1 yaşında bebektin. Eve herkes seni görmek için gelirdi. Gelip bakanlar oturur, annemle akşama kadar sohbet ederdi. Biz de senin bu kadar ilgi görmeni kıskanmadık değil...

Bangchan: Siz kıskanmış olabilirsiniz ama ben prensesimi hiçbir zaman kıskanmadım.

Han: Yalan, en çok o kıskandı seni. Hatta 8. Kardeşi olduğun için baya morali bozuktu.
(O değil de bunların 9 kardeş olması... Yazarken bi yuh demedim değil yani...)

Changbin: Aramızdan en mutlu Jeongin'di aslında. Kardeşi olmasını çok isterdi.

Hyunjin: Bence en mutlu Minho hyungtu.

Seungmin: O ne alaka şimdi?

Hyunjin: Kıskanabileceği bir kız kardeşi olduğu için çok mutlu olmalı skzskzskzskz.
(Bakın Hyunjin de skzskz diye gülüyor skzskzskzskz)

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin