YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Hyunjin: Min-ji uyan!
Han: Hayatım, sakinleş.
Boğuk boğuk gelen abimlerin sesi ve beni dürtmesinden sonra hemen gözlerimi açtım. Başta rüyanın etkisinden çıkamamış ve etrafıma bakım annemi aramıştım ama etrafımda sadece abimlerin olduğunu görünce umudumu yitirmiştim.
Ellerimi başıma koyup eğildim. Çok acı çektiriyordu. Hem annemi bulamamam hem de onu unutamamam çok acı çektiriyordu ama ne olursa olsun annem için bu acıya katlanabilirdim. Çünkü o da benim için fazlasıyla acıya katlanmıştı. Sadece beni babamdan korumak için...
Jeongin: Min-ji?
Felix: Bizi korkuttun.
Min-ji: Rüyaydı sadece, bir şey yok.
Bang Chan: Nasıl bir rüyaydı?
Şimdi onlara rüyamda annem ile konuştuğumu söylesem konuyu ilaçlara bağlayacaklar ve yine annem yüzünden kavga edecektik. Bu yüzden bir şey söylemek istemedim.
Min-ji: Önemli bir şey değil. Zaten ne olduğunu bile unuttum. Çok korktuğumu hatırlıyorum sadece.
Changbin: Rüyanda da gelip seni korumak isterdim ama süper güçlerim yok prenses.
Changbin abimin dediği üzerine gülümsedim. Onun bu korumacı halini seviyordum. Çok tatlı oluyordu.
Min-ji: Gerek yok, bari rüyamda beni rahat bırakın.
Amacım sadece ortaya bir laf atmaktı. Kesinlikle onlardan ayrılmayı istemiyordum.
Hyunjin: Gidiyorum ben!
Min-ji: Neden bu kadar alıngansın?
Hyunjin: Ben miyim alıngan? Ne?
Min-ji: Evet. Ama kabul ediyorum, senin bu huyunu seviyorum.
Hyunjin: Yiaa şapşik!
Minho: Her neyse, Min-ji bizim şirkete gitmemiz gerekiyor.
Min-ji: Ama abi saat çok geç oldu.
Minho: Geç saatte kimse şirkette yokken şirketi birazcık aramak iyi olabilir.
Min-ji: Ne yapacaksınız ki?
Minho: Asansörlerin bu kadar dolu olmasının sebebi üst kattaki yangın alarmının çalışmasıydı. Herkes de o yüzden arkadaşlarını kontrol etmek istedi. Biz de neler olduğunu araştırmalıyız.
Min-ji: Hepiniz mi gideceksiniz?
Han: Koskoca şirketi hemen arayabilmek için hepimiz gitsek iyi olur.
Min-ji: Tamam, gidin.
Abimler ceketlerini giyip çıkacakken hemşire odaya girdi.
Hemşire: Sizinle konuşabilir miyim?
Dedi hemşire tedirgin bir şekilde. Hadi ama, bana ne olduğunu benden saklamanıza gerek yok.
Hyunjin: Ne ile ilgili?
Hemşire: Min-ji 'nin hastane işlemleri için kimlik bilgilerine ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.