2. Sezon 8. Bölüm

1.4K 94 61
                                    

YouTube:Ailurophile Minho

Başlayalım...

Minho'dan...

Telefonumun çalması ile uyandım. Gözlerimi açtığımda Min-ji'nin yanında yatırıyordum ve onu uyandırmamak için yavaşça hareket ettim fakat kalkacağım sırada Min-ji beni engelledi.

Yüzüne baktığımda hâlâ uyuyordu. Hep bize karşı böyleydi. Onu rahatsız etmemek için bulunduğum yerden telefonuma uzandım ve açtım.

Bangchan: Alo?

Minho: Efendim.

Bangchan: Biz geliyoruz da psikolog ilaçları getirdi mi , yoksa ben uğrayıp alayım mı ondan?

Minho: Gerek yok. Hemşire yaklaşık 1 saat önce odaya getirdi ilaçları.

Bangchan: Tamam, şimdi hastanenin bahçesine arabayı park ediyorum. Birazdan oradayız.

Minho: Tamamdır.

Telefonu kapatıp masanın üzerine koydum. Min-ji hâlâ sweatshirt'ümü bırakmamıştı. Onu rahatsız etmek istemiyordum. Bir süre bu pozisyonda hiç hareket etmeden durdum. Min-ji arada kabusu nedeniyle hareket ediyordu ve ben de elini tutuyordum.

Kapı açıldı ve diğerleri geldi. Bir konu hakkında yüksek sesle tartışıyordular ve ben de elimle sessiz olun işareti yapıp Min-ji'yi gösterdim. Felix yavaşça kapıyı kapatıp koltuklara geçtiler.

Felix: Çok fazla uyuyor.

Seungmin: Uyuyup dinlenmesi gerekiyor bu süreçte.

Han: Hem zaten uyanınca durmuyor. Gidelim diyip duruyor.

Felix: Haklısın.

Bangchan: Biz yokken bir şey olmadı, değil mi?

Minho: Bir şey olmadı.

Hepimiz çok düşünceliydik. Bir süre sessiz kaldık ve Hyunjin sessizliği bozdu.

Hyunjin: Psikoloğun dediğini nasıl uygulayacağız? Ona korkularını yaşatın dedi. Ne ki onun korkusu?

Changbin: Bir sürü var ki! Böceklerden özellikle de örümceklerden çok korkuyor.

Minho: Değil mi? Bizde kızın üzerine kocaman bir tarantula koyarız, şıp! Unutur annemi.

Changbin: Sadece düşünüyordum.

Minho: Bende ondan bahsediyorum. Düşünmeniz bile yanlış! Bakın, yol yakınken geri dönelim. Min-ji'ye bir de başka bir dert yüklemeyelim. Kız zaten iyi değil!

Seungmin: Biz de zaten iyi olması için bunu yapacağız.

Minho: Hep olumlu düşünüyorsunuz ama bir de işe yaramaz ise olacakları düşünün. Min-ji'de travma yaratabilir bu!

Bangchan: Ne demişti psikolog... Her şey bizim kontrolümüz altında gerçekleşecek.

Minho: Bakalım kontrolü sağlayamadığınızda ne olacak?!

Jeongin: Sürekli kötü düşünmekten vazgeç. İşe yaramazsa bile biz her zaman Min-ji'nin yanında olacağız.

Minho: Bir de kendi ilaçları yetmiyormuş gibi psikoloğun verdiği ilaçlar da üstüne eklendi. Kızın yemek yemesine gerek kalmadı, ilaçlarla doyuyor zaten.

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin