2. Bölüm

2.5K 120 189
                                    

Youtube:
Ailurophile Minho
ArmyBlinkStayForever

Başlayalım...






Hannah: İyi misin?

Öğretmen sınıftan çıktığından beri başımı Hannah'ın kucağından kaldırmamıştım. Bana sımsıkı sarılıyordu sanki titrememi durduracakmış gibi.

Olivia: Min-ji bir şey söyle. Endişeleniyorum.

Min-ji: B-Ben eve gitmek istiyorum.

Bella: Annemi istiyorum diye de ağlasana ahahahaha!

Tüm sınıf gülmeye başladı. Ben ise bir şey yapamıyordum. Sinirleniyordum ve devam ederse artık daha kendimi tutamayacaktım.

Bella: Aaa pardon, senin anne-

Hannah: Fazla oluyorsun ama!

Bella'nın ne diyeceğini anlamıştım. Hannah ne kadar fark ettirmemeye çalışsa da anlamıştım işte. Daha da ellerim titremeye başladı. Annem geldi aklıma, hayatımda hiç görmediğim annem geldi gözlerimin önüne. Nasıl bir histi kollarında uyumak? Nasıl bir histi ellerinde büyümek?

Ellerim uyuşmuştu. Ne yapacağımı bilemiyordum ki aslında yapacak bir şeyim yoktu. Abimleri istiyordum, eve gitmek istiyordum. Etrafımdaki fısıldaşmalardan sıkılmıştım. Her ne kadar bunalsamda Hannah'ın kucağına daha çok gömdüm kendimi.










Changbin: Min-ji!

Kısa bir süre sonra abimler gelmişti. Beni Hannah'ın kucağında gözlerim kapalı bir şekilde görünce endişelenmiş gibiydiler. Gözlerimi açtım. Sınıf boştu, Felix ve Jeongin abim dışında hepsi gelmişti. Minho abim hemen yanıma gelip yere çökmüştü, bana bakıyordu.

Minho: Min-ji iyi misin hayatım?

Hannah'tan ayrılıp hemen Minho abime sarıldım. Göz yaşlarımı serbest bıraktım. Minho abim bir şey demeden durdu ve bana sarılmak yerine bir elimi tuttu.

Minho: İlacını içmedin mi?

Min-ji: İçtim.

Minho: Ellerin titriyor ama.

Olivia: Sınıfta kötü bir şey yaşandı da...

Bangchan: Ne oldu?

Hannah: Öğretmenimiz bir şey anlatmadı mı?

Han: Hayır.

Olivia: *olanları anlatır.*

Seungmin: Üzülme abicim, eminiz ki heyecanlanmasaydın tahtaya kalkıp o soruyu çözerdin.

Min-ji: Sorun bu değil.

Seungmin: Sorun ne peki?

Sessiz kaldım, bir şey diyemedim. Sadece eve gidip yatağımda ağlamak istiyordum.

Min-ji: Eve gidebilir miyiz?

Bangchan: Tabiki prensesim, hem de iyice dinlenip ilaç içmen gerekiyor.

Hyunjin: Kızlar siz öğretmene dersiniz. Biz Min-ji'yi eve getirelim.

Hannah: Tamam Hyunjin abi.

Minho: Gel bakalım başımın belası.

Minho abim elimden tutarak beni kaldırdı. 2 haftadır hiç uyuyamış ve dinlenmemiş gibi yorgun hissediyordum.

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin