3. Sezon 3. Bölüm

895 54 93
                                    

YouTube: Ailurophile Minho

Başlayalım...

Yn:Min-ji

Changbin: Evet prenseeees, eve geldik.

Eski evimize geleceğimizi düşünmüştüm fakat yeni evimize gelmiştik. Ev karışıktı, eşyalar tam yerleştirilmemişti fakat yatacak yerimiz vardı.

Min-ji: Neden buraya geldik?

Bangchan: Burayı seveceğini düşünmüştüm. Yanılmış mıyım?

Min-ji: Hayır, burası çok güzel ama...

Han: Bir sürü anıyı geride bıraktık.

Minho: Barthram'ın aldığı evde oturmak güzel olmazdı. Ama bu evi biz inşa ettik. Burada güzel anılar olacak.

İçimi rahatlatan bu sözlerden sonra abimler beni odama çıkardı. Biraz dinlenmem gerekiyordu.

Soğuk ve tamamlanmamış odamdaki yatağıma geçtim. Rahatlatıcı bir soğuğu vardı.
Kendimi yatağıma bıraktım.

Pencereden içeriye sızan sokak lambası ışığı karanlık odama loş bir ortam sunarken tavaba bakarak düşüncelere daldım. Neden bu kadar boşluğa düşmüştüm?

En son yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Abimlerin yaralandığını düşünmüştüm. Ekrandan gelem silah sesi...
Peki abimler iyi ise o silah sesi neydi? Kuru sıkı?

Babaannemin tutuklandığını öğrenmiştim fakat Kai hakkında hiçbir şey öğrenememiştim. O ne yapıyordu? Pişman mıydı? Neden bunu bana yapmıştı? Zor durumda mıydı? Onunla konuşmaya çok ihtiyacım olduğunu yeni hissedebilmiştim. Sorduğum sorulara teker teker cevap vermesine ihtiyacım vardı. Bir de zor durumda olduğunu anlamama...
Sebepsiz yere bunu bana yaptığına inanmıyordum, inanmak istemiyordum.

Daha önemli bir nokta da annemdi. Onun hakkında yeni bir şey öğrenmiştim. Demekki babamdan kaçmak için tasarımcılığa başlamıştı. Gerçekten çok başarılıydı.

Seungmin: Prensesim?

Kapıdaki Seungmin abime gülümseyerek baktım. Seungmin abim ışığı açıp yanıma geldi.

Seungmin: Yemek hazır. Hadi aşağı inelim.

Min-ji: Ben...

Seungmin: Yer misin demedim. Yemek hazır, inelim dedim.

Min-ji: Peki.

Yatağımdan kalktım. Bileklerime baskı yapmamaya çalışıyordum. Zor olsa da onlar iyileşene kadar dayanmalıydım.

Masa hızlı hazırlanabilecek yemekler ile doluydu. Noodle, hazır kekler, meyve suları... Marketten ellerine geleni almışlar yani.

Hyunjin: Kalk şuradan!

Minho: Sen kime bağırıyorsun?

Hyunjin: Kalk dedim, benim yanıma Min-ji oturacak.

Minho: İyi git kendine Min-ji ile oturmak için başka bir yer bul.

Hyunjin: Min-ji bu tarafta oturmayı seviyor ama.

Han: Belki Min-ji seninle oturmak istemiyordur.

Jeongin: Harbi, burada ben varken senin yanında mı oturacak? Ona en yakın benim!

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin