YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Sabah gözlerimi alarm sesi ile açtım. En son salonda film izliyorduk ve şimdi kendimi odamda bulmuştum. Büyük ihtimalle uykuya dalmıştım ve abimler beni odaya götürmüştü.
Elimi yüzümü yıkadım. Odama geçip üzerime siyah eşofman ve beyaz kazak giydim. Düz ve uzun saçlarımı dağınık topuz yaptım ve odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim.
Abimler aşağıda kahvaltı yapıyorlardı. Ben de onların yanına gittim.
Min-ji: Günaydın!
Jeongin: Bakıyorum da bugün çok mutlusun.
Min-ji: Güzel bir gün ve rahatsız olabileceğim bir durum yok. Her şey çok güzel.
Bangchan: Senin mutluluğun bizim mutluluğumuz demek. Günümüzü aydınlattın prensesim.
Bangchan abimin sözüne gülümseyerek karşılık verdim.
Min-ji: Ee, okula gideceğim bugün değil mi?
Han: Aslında hayır...
Min-ji: Nasıl hayır?
Hyunjin: Raporun var zaten. Bu yüzden okula gitmemen en iyisi.
Min-ji: Nereye gideceğim?
Changbin: Seni giderken babama bırakmayı düşündük.
Min-ji: NE?!
Keşke dilim kopsaydı da az önce 'günüm çok güzel' demeseydim. Sanki bu güneşli güne aniden kara bulutlar gelmişti.
Min-ji: Ben oraya g-g-gitmem!
Bangchan: Bebeğim, şirketten erken döneceğiz zaten. Dönerken seni de alırız.
Min-ji: Hayır, orada 1 saniye bile durmak istemiyorum!
Minho abim elindeki çatalı sert bir şekilde tabağın üstüne bıraktı. Derin bir nefes alıp arkasına yaslandı ve oldukça stresli görünüyordu.
Gözlerim Minho abimde iken itiraza devam ettim.
Min-ji: Bunu yapmayacaksınız, değil mi?
Felix: Aşkım, niye ölüme gider gibi tepki veriyorsun? Sadece babama gideceksin. Güzel vakit geçireceğinizi düşünüyorum.
Minho abim sandalyesinden hızlı bir şekilde kalktı.
Minho: Acele edin, geç kalmayalım.
Minho abim yanımızdan ayrıldı.
Han: Hadi Min-ji, sen de üstünü giyin de giderken seni de bırakalım.
Min-ji: Başka bir yere gitsem? Seungmin abim ile gitsem?
Seungmin: Benim bugün işim çok. Canın sıkılır.
Min-ji: Sıkılmaz, gerçekten.
Bangchan: Olmaz Min-ji.
Min-ji: Sizinle geleyim. Yemin ederim yanınızdan ayrılmam, ne derseniz yaparım!
Changbin: Çok konuştun Min-ji. Hadi kalk.
İtirazlarım işe yaramamıştı. Artık yapabileceğim bir şey yoktu. Kaçmaya çalışamazdım çünkü abimler beni evin tam önünde bırakacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.