YouTube : Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Dizlerimi kendime çekip o şekilde yerde oturmaya devam ediyordum. Kaç saat oldu bilmem ama burası git gide daha da daralıyordu sanki. O kadar düşünmüştüm ki o kadını...
Babamın sapladığı o bıçağı kendi ellerimle çıkarmış ve kadının daha fazla kan kaybetmesine neden olmuştum. Ben o küçük yaşımda katil olmuştum. Ben hem kendi ruhumun katili hem de o kadının katiliydim. Hiçbir şey bunu değiştiremezdi.
O kadar sessizdi ki etraf, bu bile beni rahatsız ediyordu. Ne yapacağımı bilemiyordum. Bu odadan nasıl çıkabileceğimi bilemiyordum.
Çıkmak için hiçbir şey yapamazdım. Bu odanın içinde doğru düzgün eşya bile yoktu ki. Dışarıdan açılmadıkça hiçbir şekilde o kapı açılmazdı.
Duvarlar üstüme geliyormuş gibi hissediyordum. Tavandaki titreyen ışık gözlerimi yoruyor ve daha çok paniklememe neden oluyordu. Dayanamadım ve nefes almaya çalıştım.
İstemsiz bir şekilde bağırmaya başladım. Kapalı alanda kalamıyordum, bu korkum ise küçükken yaşadığım şeylerden dolayı ortaya çıkmıştı. Bunu sadece abimler biliyordu. Bu adam nasıl öğrenebilmişti?
Min-ji: Aç kapıyı şerefsiz! Aç! Abimler en sonunda gerçekleri öğrenecek ve sen bana yalvaracaksın!
Oturduğum yerden hızlıca kalkıp kapıya ilerledim. Tekrar kapıyı tekmelemeye başladım.
Min-ji: Aç şu kapıyı! Benden korkmuyor isen aç şu kapıyı!
Kapıyı tekmeliyor ve yumrukluyordum. Bir yandan da hızla akan göz yaşlarım ile ilgilenmeye çalışıyordum. Kısa bir süre sonra bulunduğum odaya yaklaşan ayak seslerini işittim.
Min-ji: Aç kapıyı, AÇ!
Chaehyun: Kuzum...
Min-ji: Unnie...
Chaehyun unniem bana yardım edebilirdi. Buradan çıkmamı sağlayabilirdi. Annemin arkadaşıydı ve beni çok severdi.
(Eski bölümlerden hatırlamışsınızdır bu kadını)Min-ji: Unnie lütfen yardım et. Unnie ben burada duramam.
Chaehyun: Biraz daha dayanmaya çalış kuzum. Çıkaracağım seni oradan.
Min-ji: Acele et unnie. Duvarlar üstüme geliyor. Annem...
Chaehyun: Ne? Annen mi?
Min-ji: Annem yerde yatıyor unnie?
Chaehyun'dan...
Min-ji'nin dediğinin hiçbir doğruluk payı yoktu. Travması vardı ve bu yüzden böyle demişti. Kontrolünü yavaş yavaş kaybediyordu ve benim onu hemen kurtarmam gerekiyordu.
Chaehyun: Min-ji sakin ol. Yok öyle bir şey, tamam mı?
Min-ji: Bıçak hâlâ kalbinin üstünde...
Chaehyun: Hayır, yok öyle bir şey...
Min-ji: Her taraf kan olmuş unnie, korkuyorum...
Chaehyun: Kurtaracağım seni, çıkaracağım seni oradan hayatım...
Kapının etrafında anahtarı aradım ama yoktu. Yerdeki halının altına bakmak için eğildiğim sırada biri omuzuma dokunup yanıma eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.