2. Sezon 27. Bölüm

1.1K 71 89
                                    

YouTube: Ailurophile Minho

Başlayalım...

Yn: Min-ji

Hwasa unniemler ile arabaya binmiş bizim eve doğru yol alıyorduk. Hwasa unniem şoför koltuğunda, IU unniem ise yolcu koltuğundaydı. Maalesef Kai ve ben arka koltukta baş başaydık.

Yolculuk büyük bir sessizlik ile devam ediyordu. Kai telefonu ile uğraşıyordu ve biri ile mesajlaştığı apaçık ortadaydı. Bella ile mesajlaştığını düşünüp içimdeki sinire engel olamamıştım. Aslında çok çok çok azıcık kıskançlık duygusu da hissediyor olabilirdim.

IU: Ee Min-ji, nasılsın? Seninle pek sohbet edemiyoruz.

Min-ji: Neler yaşadığımızı biliyorsun unnie. Bu olanlara rağmen yine de iyiyiz.

IU: Sen çok güçlü bir kızsın Min-ji. Yaşadığın şeyler gerçekten kolay şeyler değil ama sen her zaman dimdik durabildin. Seninle gurur duyuyorum.

Min-ji: Teşekkür ederim. Dimdik durmaktan başka bir çarem yoktu. Arkamda beni önemsediğini düşündüğüm 8 kişi var.

Hwasa: Yanlış düşünmediğinden emin olabilirsin Min-ji. Abilerin gerçekten sana bir şey olmasından çok korkuyor.

Kai: Abla ben burada insem?

Hwasa: Neden Kai?

Kai: Bir arkadaşa gitmem gerekiyor.

Hwasa: Kimmiş o arkadaş gecenin bu vaktinde?

Kai: Abla gitmem gerek. Uzatma işte!

Hwasa: Sende bir şeyler var ama sonra konuşacağız.

Hwasa unniem arabayı kenara çekti. Gerizekalı, bu saatte sevgilisi ile buluşacaktı. Hwasa unniem olanları bilseydi çok büyük kavgalara yol açardı.

Kai arabadan indikten sonra üzerimdeki baskı azalmış gibi hissettim. Sanki daha rahat nefes alabiliyordum, kendime gelmiştim. Her ne kadar onun yanında baskı altında hissetsem de onun gitmesini istemiyordum. Sus Min-ji, bir erkek için asla üzülme. Özellikle de böyle bir erkek için!

Hwasa unniem bizim evin önünde arabayı durdurdu.

Hwasa: Geldiiiik! İn bakalım prenses.

Arabadan inmek için emniyet kemerimi çıkardım ve o anda dikkatimi bir şey çekti. Yere eğildim. Dikkatimi çeken şeyi elime aldığımda flash bellek olduğunu fark ettim.

Hwasa: Hadi Min-ji, bir an önce işimizi halletsek iyi olur tatlım.

Hwasa unniemin seslenmesi ile flash'ı cebime attım. Nedenini bilmiyorum ama o anda bana çok önemli gelmişti ve onu orada bırakmak istemedim. Eşyaları toplamak için odaya çıktığımda hızlıca flash belleği kontrol edebilirdim.

Unniemler ile eve girdik. Işıkları yaktık.

Min-ji: Ben eşyaları hızlıca toplarım.

IU: Tamam bir tanem. Biz seni burada bekliyoruz.

Hızlıca merdivenlere hareket ettiğimde Hwasa unniem ciddi bir ses tonu ile bana seslendi.

Hwasa: Min-ji...

Şaşkınlıkla dönüp baktım. Yoksa flash onun için önemli miydi? Ve beni flash belleği alırken görmüş müydü?

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin