YouTube: Ailurophile Minho
Başlayalım...
Yn: Min-ji
Min-ji: Hadi gidelim.
Jeongin: Sonunda!
Min-ji: Konuşma be! Sanki çok bekledin.
Jeongin: Evet.
Jeongin abimin omuzuna çarpıp hızla yanından geçtim. Arabaya geçip arkada yerimi aldıktan sonra onları beklemeye başladım. Benim arabaya bindiğimi gördükten sonra Bangchan abim diğerlerine dönüp bir şey dedi. Yüz ifadelerinden de söylenilen şeyin normal olmadığı anlaşılıyordu. Şu anda bunu sorgulamak istemedim, ama neler olduğunu öğrenecektim.
Abimler de arabaya geldi. Changbin abim şoför koltuğuna, yanına Han abim; arkada da Jeongin abim, Seungmin abim ve ben vardık.
Changbin abim arabayı çalıştırdığında Minho abim de diğer arabayı çalıştırdı ve hep birlikte yola çıktık.Changbin: Bugünün nasıl geçti prenses?
Min-ji: Bugün garip bir şekilde normal ve güzel ilerliyor.
Han: Nesi garip bunun?
Min-ji: Böyle normal bir gün yaşamayalı uzun zaman olmuştu.
Jeongin: Haklı.
Seungmin: Nereye gideceğiz?
Changbin: Minho'yu takip ediyoruz. İlla ki bir bildiği yer vardır.
Min-ji: Han abi?
Han: Efendim.
Min-ji: Müzik...
Han: Sen iste yeterki.
Han abim hemen telefonunu çıkardı. Hangi müziği açacağını bakışlarından anlamıştım. Abim şarkıyı açar açmaz gülmeye başladık. Changbin abim ise bu durumdan çok rahatsızdı.
Han:힘들지 않아 거친 정글속에
뛰어든 건 나니까 I'm okay!Seungmin:We goin' higher 다음 도시 속에 빌딩들 내려보며 fly all day!
Changbin: Kapatın lan şunu!
Jeongin: 워어오 워어오 워오 Higher 저 위로 갈래!
Changbin: Başka şarkı mı açarsınız yoksa geri kalan yolu sessiz bir şekilde mi geçirelim?
Min-ji: Ama abi...
Changbin: Sus!
Min-ji: Ahahahhaha!
Changbin: Tamam lan, sessiz bir şekilde dinleyin bari.
Hepimiz gülmeye başladık. Changbin abimin Miroh travmasından size daha önce bahsetmiştim, hatırlamış olmalısınız. Her neyse...
Kalan yolumuz şarkılar eşliğinde geçti. Minho abimin kenara çektiğini görünce Changbin abim de arabayı kenara çekti. Abimler arabadan inip bizim yanımıza geldiler.
Changbin: Buradan mı alışveriş yapacağız?
Bangchan: Aynen, inin.
Herkes arabadan inerken ben de oturup bekledim. Felix abimin cama tıklaması ile dönüp baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Ficção AdolescenteBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.