YOUTUBE: Ailurophile Minho
AilurophileMinho143
Merhabalar,
Hemen bölüme başlayalım. Sizleri seviyorum. İyi okumalar.YN: Min-ji
Gözlerimi yatağıma vuran güneş ışığı ile açtım. Güzel güneşli bir sabahtı ve bugün de olulun olmaması ayrı bir güzeldi. Aşağıdaki hareketliliği duymam ile yataktan kalkmam gerektiğini fark ettim.
Elimi yüzümü yıkadım. Bugün abilerim ile şirkete gideceğim için fazlasıyla güzel olmalıydım. Sonuçta böylesine zengin ve ünlü iş adamlarının biricik, en küçük kardeşiydim. Dikkatleri üstüme toplamalıydım. Dolabını açtım ve giymek için elbise aradım. Sonunda zarif, şık ve pahalı bir elbise bulunca isteğime kavuşmuş oldum.
(Giydiği...)
Üzerimi girdikten sonra saçlarımı düzleştirip açık bıraktım. Siyah güneş gözlüğümü ve siyah çantamı da almayı unutmadım. Son olarak üzerime elbise ile uyumlu siyah bir ceket alarak daha da şık bir kombin elde ettim. Kai'nin bana 'sen benim gülümsün' diyerek aldığı gül kokulu hoş parfümü mü de sıktım ve aşağı indim.
Changbin: Min-ji?
Hyunjin: Bu Min-ji değil ki. Min-ji görünümlü başka biri!
Min-ji: Ne diyorsunuz?
Bangchan: Güzelliğine tutuldular bebeğim, neyse gel kahvaltı yapalım.
Min-ji: Peki.
Hep birlikte oturduk ve hızlı hızlı kahvaltı yaptık. Daha sonra herkes işine yöneldi ve ben de abimler ile şirkete gitmek için arabaya bindim.
Her zamanki gibi Minho abim şoför koltuğuna, yanına Bangchan abim, arkaya da Han ve Changbin abim gelmişti. Normalde şoförümüz ile giderdik fakat Minho abim yeni aldığı bu arabasını kullanıp millete hava atmayı sevdiği için mecbur kaldık.
Minho: Bu güzelliğinizi neye borçluyuz Lee Min-ji?
Adımın üzerine yaptığı baskıyı duymam ile gülümsedim. Siyah güneş gözlüklerimi hafif aşağıya indirerek konuştum.
Min-ji: Öyle demeyin beyfendi. Bu benim her zamanki halim.
Arabada büyük bir gülme krizi yaşanınca ne kadar güzel bir gün olduğunu tekrar hatırlattım kendime. Gerçekten güzel bir gündü ve bu haftasonu benim için hiç bitmedo sanki. Neler neler yaşadım bu haftasonunda fakat yine de bitmedi.
Araba şirketin önünde durduğunda abilerim arabadan inerken ben birinin benim kapımı açmasını bekledim ama hiçbiri kapıyı açmadı. Bekledim, bekledim yine açmadılar. Camdan dışarıya baktığımda arabanın önünde birkaç süslü aşko kuşko kadınla konuştuklarını hatta konuşmaktan öte bir şey yaptıklarını fark ettim.
Dayanamadım, kapımı kendim açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.