3. Sezon 5. Bölüm

837 56 74
                                    

Youtube: AilurophileMinho143

Başlayalım...

Yn: Min-ji

Kai bir sandalyeye geçip benim de oturmamı bekledi. Kenardaki saldalyeyi karşısına çekip oturdum.

Min-ji: Hızlı ol, sana fazla vakit ayırmak istemiyorum.

Kai güldü. Acı bir gülüş gibiydi bu.

Kai: Bir gün bu derece uzaklaşacağımızı hiç düşünmezdim.

Min-ji: Buna sen neden oldun, bunu biliyorsun.

Kai: Bir şansım olsaydı eskiye dönmek isterdim.

Yere bakarak konuşuyordu. Onun bu halleri benim canımı yakıyordu. Ona şans verme isteği uyandırıyordu. Ama çok canım yanmıştı, hem abilerimin hem de benim. Kolay bir şekilde affetmek istemiyordum ama...

Min-ji: Her zaman imkansızı istemekten vazgeç Kai.

Kai: Sen de hep imkansızı istiyorsun.

Min-ji: Hangi konuda?

Kai: Annen. Ama aramızda bir fark var Min-ji, sen haklıydın.

Şifreli konuşuyordu ve beni çok yoruyordu.

Min-ji: Anlatacaklarını anlat, gitmem gerek.

Kai: Yaptıklarımı sadece kendi ailem için yaptığımı düşünüyorsun ama öyle değil.

Anlamayan gözlerle Kai'ye baktım. O da bana bakıp dediklerini anlamadığımı fark etti. Oturuşunu düzeltti, tam gözlerimin içine bakarak anlatmaya başladı.

Kai:Sana bunu söylemek için doğru vakiti bekliyordum Min-ji. Söylersem hemen harekete geçeceksin biliyorum ama tekrar sana zarar gelmesinden korkuyorum.

Min-ji: Ne? Kai düzgün açıkla!

Kai: Ben sadece kendi ailemi değil, senin anneni de korudum Min-ji.

Yanlış mı duymuştum yoksa Kai'nin birazdan söyleyeceklerini tahmin mi ediyordum? İstediğim sözcükleri duyma umudu, kalbimde yavaşça büyüyordu. Ellerim istemsizce birbirine kavuştu ve o güzel cevabın gelmesini bekliyordu.

Kai: Annen yaşıyor Min-ji ve ben senin için anneni korudum. Eğer sana yaptıklarımı yapmasaydım anneni kaybedebilirdin. Ve ben hem anneni hem de seni kurtarmaya çalıştım.

Min-ji: Şaka yapıyorsan komik değil!

Kai elini cebine attı. Telefonunu çıkarıp bir numarayı tuşladı. Telefonu hoparlöre alıp bekledi.

Telefon kapanmak üzereyken çağrıya cevap verildi. Kalbimin atışı hızlanırken telefondaki güzel sesli kadın konuştu.

Hye Su: Efendim Kai?

Annemin sesini hatırlamıyordum. Bu kadın annem olabilir miydi? Kandırılmak istemiyordum, özellikle de bu konuda.

Kai: Eve ulaştınız mı diye sormak istemiştim.

Hye Su: Evet ama kapısında adamlar var. Beni içeri almazlar ki.

Kai güldü.

Kai: Sorun yok. Min-ji hemen gelir yanınıza.

Hye Su: Min-ji? Kızım olan Min-ji.

Kai: Evet.

Hye Su: Ona söyledin mi?

Stray Kids (YN) Kıskanç AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin