YouTube:Ailurophile Minho
AilurophileMinho143
Merhabalar,
Hemen bölüme başlayalım. İyi okumalar.Başlasın...
Yn: Min-ji
Bangchan abim bilgisayardan başını kaldırmıyordu. Canım fazlasıyla sıkılmıştı ve yapacak hiçbir şeyim yoktu. Güne eğlenceli bir kavga ile başlamıştım ve şimdi sıkıntıdan ölüyordum. Bangchan abim de sıkıldığımı anlamış olacak ki bilgisayardan başını kaldırmadan konuşmaya başladı.
Bangchan: Biraz şirkette dolaşsana.
Min-ji: Hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Bangchan: Bu senin her zamanki halin. Şaşırmadım doğrusu.
Min-ji: Şimdi evde olup uyumak vardı, offfff. Keşke beni peşinizden sürüklemeseydiniz.
Bangchan: Senin için yaptık bebeğim. Durumu biliyorsun.
Min-ji: Bayılmadığım her dakika için size mesaj gönderirdim, merak etmeyin.
Bangchan: Min-ji, lütfen şirkette biraz dolaş. Sıkıntıdan ne dediğini bilmiyorsun.
Min-ji: İyi, peki.
Bangchan: Bir yere kaybolma ama.
Min-ji: Ta-mam.
Bangchan abimin odasından çıktım. Kenarlar camlı olduğu için Bangchan abim odanın içinden beni görebiliyordu. Her adımımı böyle dikkatle izleyecekler miydi?
Bangchan abimin odasının hemen yanında Han abimin odası vardı. Odadan yüksek müzik sesi geliyordu ve burası beni eğlendirebilecek bir yerdi.
Han abimin odasına kapıyı tıklamadan direk girdim. Tek başınaydı ve bir yandan şarkı söylerken bir yandan da elindeki dosyalar ile ilgileniyordu. Arada bir de bilgisayardan bir şeye bakıyordu.
Han abim beni görmesi ile elindeki dosyaları masanın üstüne bıraktı. Şarkıya eşlik ederek yanıma geldi ve elimden tutup beni kendi etrafımda bir tür döndürdü. Daha sonra ellerini belime yerleştirdi, biraz dans ettik. Bu hoşuma gitmişti, eğleniyordum.
Min-ji: Bangchan abimin aksine eğlencelisin.
Han: Bangchan hyung işlerini tam odaklanarak yapmayı seviyor. Bu yüzden seninle ilgilenememiş olmalı.
Min-ji: Sorun değil, güzel bir ortam yakaladım.
Han: Şarkı önerin var mı? Ama hareketli olsun.
Min-ji: Bir düşüneyim.
Aklımdan bir sürü şarkı geçiyordu fakat ben iyi bir seçim yapmak istiyordum. Sonunda bizim için büyük bir anısı olan o şarkıyı hatırlamam ile kahkaha atmaya başladım.
Han: Buldun galiba.
Min-ji: Miroh olsun!
Han: Ahahahhahahahahah evet! Çok iyi değil miydi?
Min-ji: Kesinlikle!
Han: Changbin hyungun o hali AHAHAHHAHAHS!
Min-ji: Sesi baya aç, zaten odası yan tarafta. Duyar büyük ihtimalle.
Han abim dediğimi yaptı. Miroh açıp sesini de yükseltti. Bir yandan şarkıya eşlik ederken bir yandan da Changbin abimin kapıyı sert bir şekilde açıp içeri gelmesini bekliyordum. Bu anı Changbin abim için utanç vericiydi fakat biz çok eğlenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids (YN) Kıskanç Abilerim
Novela JuvenilBu hikaye bana aittir. Konunun kopyalanması ya da devamının getirilmesi durumunda hak ihlali nedeniyle gerekenler yapılacaktır.