Yeni bir hitap

4.7K 503 292
                                    

SELAM KIZLARRR nası gidiyo??

3 gün sonra matematik sınavım var ve sık sık yb yazasım geldi süper zamanlama cidden..

Ama yazasım gelmişken kaçırmayalım güzel fikirleri hmm?

İyi okumalar!!

(bu bölüm sonuna feels garantisi veriyorum KOŞUN OKUMAYA)

***

4. ders bitmişti, sırama oturmuş fizik dersinin kitaplarını bulmaya çalışıyordum. İki ders fizikten sonra iki ders edebiyat vardı ve gerçekten heyecanlıydım. Onun evine gittiğim günün üzerinden 2 gün geçmişti, çünkü Taehyung, dün okula gelemeyeceğini, kardeşinin kayıt işlemleriyle ilgilenmesi ve biraz onun yanında durması gerektiğini söylemişti. Benim de o gün evde dinlenmem konusunda ısrar etmişti. Ona göre son birkaç gün kendimi çok yormuştum ve bir gün de olsa olabildiğince az ellerimi kullanmam bana iyi gelecekti. Tabii bana kalırsa ellerimde hiçbir sıkıntı yoktu, ama o sanki elim kopmuş gibi davranıyordu.

Biraz da vicdan azabındandı, farkındaydım.

Ona bunun sorun olmadığını anlatmıştım ama, bu konuda beni pek dinlediğini söyleyemezdim. Sonuçta koskoca senedeki ilk devamsızlığımı yapmış oldum. Dün gün boyunca, fırsat bulduğu vakitlerde bana yazmıştı ve konuşmuştuk, ilk başta onunla whatsapp üzerinden konuşmak beni strese sokar ve saçmalarım diye düşünmüştüm ama rahatça konuşabilmiştik ve çok keyifliydi. 

Sanırım beni normal insanların yaptığı normal davranışlara, ve kendine alıştırmaya başlamıştı bile.

Az sonra içeriye fizik profesörünün girmesiyle kitaplarımı açtım ve odağımı tahtada işlenen derse vermeye çalıştım. Bir haftadır derslerimi çok aksatmıştım ve bu beni huzursuz ediyordu, toparlanmalıydım. Kendimi motive ettiğim birkaç saniyeden sonra, tahtayı defterime geçirmeye ve not almaya başladım. 2 dersin nasıl geçtiğini fark etmedim bile...

*

Ders edebiyattı, heyecandan yerimde duramıyordum. Gereksiz bir utanç duyduğum için 6 derstir yanına gitmemiştim, haliyle özlemiştim. Ben heyecandan titreyen dizimin sallanmasını durdurmaya çalışırken, içeriye Taehyung girdi. Girdiği gibi gözleri beni buldu, gözlerinin sıcacık olduğuna anbean şahit oldum ancak profesyonelliğini bozmayarak yüzünde mimik oynatmadı.

"Günaydın arkadaşlar. Dünya edebiyatındaki deneme örneklerinden biri hakkında inceleme yazısı yazmanızı istemiştim, hızlıca tüm ödevlerinizi masalarınızın üzerine çıkarın. Kaybedebileceğimiz boş vaktimiz yok, beni başınızda bekletmeyin ve söylediğim zaman çıkartın."

Her ders salak saçma konuşan ve ödevin ö'sünü bile bilmeyen sınıf, tık çıkartmadan hızlıca dosyalarını masaya çıkarttılar. Taehyung masaları dolaşıp, tüm sayfalara hızlıca göz atıyor ve bariz bir yanlışlık olmadığına emin olduktan sonra detaylı incelemek için kendi elindeki sunum dosyasının içine yerleştiriyordu.

"Park, ödevin nerede?"

Başında durduğu kız Taehyung'a baktı ve konuştu, "Neden yapmak zorundayım? Hiçbir profesörün dersinde yapmıyorsak, senin ayrıcalığın ne?"

Tüylerim diken diken olmuştu, korkuyla yerimde küçülmüştüm ben bile. Kızın saygısız ve umursamaz tavrına karşı Taehyung'un gözlerinin hafifçe büyüdüğünü gördüm. Yüzünde ufacık, tehlikeli bir gülümseme oluştu. "Olması gereken ödevlerini yapman, diğer profesörlerinin ödev yapmadığını görmezden gelmesi onların zayıf otoritelerinin göstergesi ama bu beni hiç ilgilendirmiyor. Eğer yapamasaydın veya senin iraden dışında bir olay sonucunda getiremeseydin bunu bu kadar sorun etmezdim ancak bir dahakine böyle saygısız bir tavır takınıp karşıma geçersen olayı müdürün odasına taşırım."

Look at Me | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin