Hepinize, look at me taekook icin son kez, SELAM KİZLARİMMMM 🥺
Nasilsiniz bakalimm, nasil gidiyo hayattt?
Suan bu son bolum olaylarini konusmak hiiic yokk, cunku keyifli keyifli bolumunuzu okumanizi istiyorumm. Bolum sonu notunda konusuruz anlastik miii 💗
BU BOLUMDE BOOOL BOL FEELS OLACAGİZZZ sizi cok minnak bir kisimda hafifcik yukseltir gibi olucaammm ama orda kalicaz yani soft soft bir bolumcukkk 😽😽😽
(Ha bu arada bu bolum Tae Jungkookie'nin bacaklarina bi yukselip durdu ben de cozemedim... Cok sorgulamamak gerek bazen HSLDOŞEOELJELDLDŞLEJLROFŞ)
SİMDİİ UCA UCA BOLUME GECİN BAKALİİMM, MORALLERİ BOZMAK YOK 😾😾
İYİ OKUMALARRRRRR 💖💖
***
Evde oturmuş, koltuğa öylece yatmış ve cipsimi yerken dizi izliyordum. Saat akşama yaklaşmıştı, havanın kararmasına aşağı yukarı bir-bir buçuk saat vardı. Taehyung bugün evde yoktu, öğretmen olarak ara ara okula gidiyor ve oradaki işlerini hallediyordu, ben de sevgilimi bekliyordum. Ondan önce, öğretmenlerin yaz tatilinde de böyle arada sırada okula gittiğini bilmiyordum ancak durum böyleymiş. Şimdi de o günlerde olduğu gibi, onsuz vakit geçirmeye çalışıyordum ancak çok zordu. O kadar alışmıştım ki!
Mezuniyetimden bir hafta kadar sonra üniversite sınavına girmiştim, Jimin Hyung'un da, Hoseok'un da, benim de sınavımız iyi geçmişti. Sonuçlar çok geçmeden açıklanmıştı, iki hafta kadar beklemiştik yalnızca. Ben aralarında en yüksek puanı yapandım, azıcık daha zorlasam ülke sıralamasına bile gireceğimi fark ettiğimizde moralim birazcık bozulsa da, sevgilim keyfimi yerine getirmişti. Elde ettiğim puan ciddi bir başarıydı ve bu puanla çoğu üniversiteye girebilecektim!
Bir hafta kadar sonra da, ki bu da iki gün öncesi oluyor, açılan tercihlerle uzun uzun düşünmüştük. İlk gün tercih yapmak istememiştim, Hoseok ve Jimin Hyung ilk günden hemen tamamlamışlardı ancak biz Taehyung ile bir akşam oturmuş, uzun uzun düşünmüş, hesaplamış ve tercih haklarının hepsini ikinci gün doldurmuştuk. Taehyung, benim en çok istediğim, evimize yakın ve çok nitelikli bir üniversite olan ilk tercihimin tutacağından emindi, ancak benim içime sinmemiş ve sonuna kadar doldurmuştum listeyi işte.
Şimdi ise sonuçları bekliyorduk, hayatımda her şey yerine oturmuştu neredeyse. Yıllardır canla başla uğraştığım akademik başarım meyvesini vermiş, istediğim neredeyse her üniversitenin her bölümüne girebilecek kadar iyi bir puan yapmıştım. Sevdiklerim yanımdaydı, Taehyung ile evdeki düzenimiz ve ilişkimiz artık tamamen oturmuştu.
Namjoon ve Jin Hyung'un çok mutlu olduklarını görebiliyordum, aynı evli çiftler gibilerdi. Özellikle Jin Hyung'un yanında fazlasıyla olgun bir karaktere sahip olan Namjoon Hyung, gerçekten Jin Hyung'umun sahip olabileceği en, en iyi erkek arkadaştı. Tam herkesin rüyalarında kurguladığı o karaktere sahipti ve Jin Hyung'un o kendine has, cıvıl cıvıl karakterine körü körüne aşıktı. Çok eğlenceli bir ilişkileri vardı, uzaktan görenler onları en yakın arkadaşlar bile sanabilirdi. Bazen dövüşüyor -ki bu genellikle Jin Hyung'un Namjoon Hyung'a sinirlenip üstüne atlaması ve saçlarını yolmasıydı- bazense cilveleşip, öpüşüp duruyorlardı. Dengesiz ama kusursuz bir ilişkileri vardı kesinlikle.
Yoongi Hyung ile Jimin Hyung'uma gelirsek... O mezuniyet gecesinden sonra iyice yakınlaşmışlardı, onları sık sık kenarda köşede öpüşürken yakalıyorduk ve artık bu bizim için normal hale gelmişti ancak Jimin Hyung gerçekten çok, çok fazla nazlıydı. Sürekli kendini ağırdan satıyor, Yoongi Hyung'u peşinden koşturmaya bayılıyordu ve hoşuna gitmeyen bir şey olduğu gibi omuz silkip cilveli cilveli ortamdan ayrılıyordu. Yoongi Hyung da hep gönlünü almak için peşinden koşuverirdi, o da ne kadar şikayetlense de seviyordu onun nazını çekmeyi, biliyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at Me | taekook
Fanfiction"Güzelliğinden mahrum etmesene insanlığı, belki gözlerini görür de ibret alır, çiçekler açtırır bu kirli dünya.."