SELAM KİZLARİMMMMMMM!
NASİLSİNİZ BAKALİMMM NASİ GİDİYO YAZ TATİLİNİZ??
Bir tik uzun bi ara oldu, ama saka yapmiyorum o kadar cok yazip sildim ki, asssla ilham gelmedi yani yazdim yazdim betimlemelerin bok gibi oldugunu fark edip kufur ede ede sildim...
AMA SONUC OLARAK, 6-7 KERENİN SONUNDA İSTE SİZE YB, HEM DE 2K'LİK VE UZUN, TEPE TEPE OKUYUN.
Editor hayatim(💝💗🌺💖🌸💞🎀🌷💕)in da suzgecinden gecti icim cok rahatt
Bu arada, bolumun sonunda bir hp gondermesi var, bakalim gercek fanlar bulabilicek mi 😏😏
OYLAR VERİLDİYSEE,
İYİ OKUMALARRR!!!!
***
"Taehyung, gerçekten ben de gelebilirim!"
"Güzelim, biraz daha dinlensen ya. Şart değil gelmen, niye zorlayasın kendini?"
"Ama Yoongi Hyung'u görmek istiyorum! Kardeşin 24 yaşındaydı değil mi?"
"Öyle. Ama zaten onu buraya, evimize getiriyorum bebeğim, göreceksin bir saat sonra. Niye bu kadar çok istedin hastaneye gelmeyi? Hem Jimin ve Hoseok gelecekti bugün, anlaşmıştınız, sen evde onları karşılamalısın."
"Ben onu iptal ettim ki! Yoongi Hyung orada yorulmuştur eminim, sessiz sessiz dinlensin evde diye. Hoseok çok ses yapar!"
"Özledim onları diyordun ama, Seni Lee piçinden aldığım günün ertesi günü görüştünüz en son, o da zaten bir nevi geçmiş olsun içindi. Gerçi benim dedikodumu yaparken çok da geçmiş olsun buluşması gibi gözükmüyordu, orası ayrı."
Kaçırıldığım ve aynı zamanda sevdiğim adam tarafından kurtarıldığım günü üzerinden 6 gün geçmişti. Jimin ve Hoseok, ertesi gün geçmiş olsun ziyaretine diye telaşlı telaşı gelmişlerdi, ellerinde de sevdiğimi bildikleri için muzlu sütler ve bir sürü çikolatalar vardı. İkisi de çok endişelenmiş, başımdan ayrılmak istememişlerdi ancak tabii ki Taehyung'u ve beni, yani işte ilişkimizi o gün öğrenen hyungum ve Hoseok, dikkatlerini biraz (aslında biraz demek haksızlık olur) o konuya kaydırmışlardı. Ayrıca o gün Jin Hyung da gelmişti, onlardan birkaç saat sonra, aynı onlar gibi, haberi sevgilimden almış ve kapımızda bitmişti. O da endişelenmişti ve bana en sevdiğim çiçek olan papatyalardan incecik, zarif bir buket getirmişti. Ayrıca birkaç saat konuşmuş, onunla da -Taehyung fark etmese bile- sevgilimin dedikodusunu yapmıştık.
Hadi ama, sevgilimin en yakın arkadaşıyla sevgilim hakkında dedikodu da yapamayacaksam!
Gayet keyifli ve tatlı saatlerdi, korkularımı ve kaçırıldığım günle alakalı endişelerimi, paranoyalarımı Jin Hyung profesyonelce benden uzaklaştırmıştı, resmen bir psikolojik danışman gibiydi. Eğer bir sıkıntım olursa onunla konuşmayı aklımın bir köşesine not etmiştim. Bana çok iyi gelmişti hyungumla konuşmak.
Sonrasında onlar Taehyung ile aşağı kata, salona inmiş; kahve içmişlerdi ve ben de o sırada uyuyakalmıştım.
Bu sabah ise, Yoongi Hyung'un hastaneden taburcu edilebileceğiyle ilgili bir telefon almıştık. Çok heyecanlanmıştım, çünkü Taehyung Yoongi Hyung'u sık sık kontrole ve ziyarete gitse, uyandığı günden beri sıklıkla onunla konuşsa da, biz onunla hiç görüşmemiştik. Şimdi ise gitmek istiyordum işte, 6 gündür sevgilim beni ayağa bile kaldırmamıştı ve tamamen iyileşmiştim.
Ama tabii şimdi bunlardan önce açıklamam gereken bir dedikodu meselesi vardı...
"Aşkım hayır, öyle değil o ya! Bak, ben onlara belki sen istemezsin diye seninle sevgili olduğumuzu söylememiştim, sonuçta ikisi de senin öğrencin. Ama sen bayağı bayağı onları arayıp evimize davet etmişsin, bir de onların önünde öptün beni! O kadar şaşırdılar ki Jimin Hyung bana aldıkları tüm çikolataları ben seni onlara anlatırken bitirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at Me | taekook
Фанфик"Güzelliğinden mahrum etmesene insanlığı, belki gözlerini görür de ibret alır, çiçekler açtırır bu kirli dünya.."