SELAM KİZLARİMMMM!!!!
Ben geldimm, hem de bu sefer daha erken geldimmm 🤧🤧🤧
Nasilsiniz bakalimm, nasil gidiyoooo??
Oncelikle hemen size bir duyuru yapayimm
İnstagram hesabi actim kizlarr, henuz nasil kullanacagima karar vermedim ama yeni bolum attigimda oradan da haberdar ederim en azindann, cunku burda siklikla bildirim problemi yasiyorum maalesef...
Lutfenn rica ediyorun beni instagramdan da takibe alinn, bundan sonra planimda olan hikayeler veya duyurular icin de kullanacagimm 🥹
Eger yazim tarzimi begeniyorsaniz en azindan haberdar olmus olursunuz bundan sornaki calismalarim icin dee 🤧🌟
Eger takibe aldiysakk, oylari verdiysekk, bolume gecebilirizzzz!!!!
İyi okumalarrrrr!!!! 🫶
***
Alarmın sesi kulaklarımda çınlıyordu, umursamayıp uyumaya devam ettim ancak dakikalar geçmesine rağmen hala aynı şeyin devam etmesi beni şaşırtmıştı. Taehyung'un çoktan uyanmış, alarmı kapatmış ve beni yataktan çıkartmak için çalışmalara başlamış olması gerekiyordu, ancak başımın üzerinde hiçbir öpücük hissetmiyordum.
Bunun garipliğiyle gözlerimi zorlukla aralayarak yatağın diğer tarafına döndüm tembel hareketlerle. Belimde sevgilimin sıkı sıkıya sarılmış kollarını hissedebiliyordum. Tamamen ondan tarafa dönmeyi başarabildiğimde ise, hala derin uykuda olan yüzüyle karşı karşıya kaldım.
Kollarının arasından zorlukla çıkarak bedenimi kaldırdım ve onunkinin üzerine bıraktım, ellerimi yastığa dağılmış simsiyah saçlara atarak karıştırmaya başladım.
"Taehyung, uyan. Hyungie~"
Bana hiçbir tepki vermemesiyle sinirli bir ses çıkartmış, burnumu tişörtünün üzerinden göğsüne bastırarak rahatsız olmasını ve uyanmasını hedefledim, ancak yine de uyanmıyordu.
"Taehyung şaka yapıyorsan hiç komik değil!"
Uzanıp boynuna dudaklarımı bastırmak için hareketlendim, ardından kokusunun en yoğun olduğunu düşündüğüm noktaya dudaklarımı bastırıp uzun bir öpücük verdim. Ancak bir gariplik vardı, boynu cayır cayır yanıyordu.
Anlamlandıramayarak kaşlarımı çattım, elimi uzattım ve alnına yasladım tereddütle. Tanrım, bir fırın gibiydi!
Emin olmak ister gibi hızlı hızlı elimi yüzünde, boynunun her tarafında gezdirdim ancak sonuç aynıydı. Panikle üzerinden kalkıp yataktan indim, omuzlarını sarsarak onu uyandırmaya çalıştım. Kısa bir çaba sürecinin ardından, yavaş yavaş açtı gözlerini. "Sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at Me | taekook
Fanfiction"Güzelliğinden mahrum etmesene insanlığı, belki gözlerini görür de ibret alır, çiçekler açtırır bu kirli dünya.."