❗️❗️🍷 SMUT ALLERT!! 🍷❗️❗️
Bu bölüm başından sonuna cinsel içeriktir arkadaşlar, rahatsız olanlar varsa bölümü atlayabilirler, hikayenin gidişatı açısından kaçırdıkları hiçbir nokta olmazz.SELAM HERKESEE, BEN GELDİMMM!
Nasilsinizz, nasil gidiyo hayatt?
Bolumu aslinda dun aticaktim ama maalesef cok fazla enerjisiz bi gunumdu, modum cok dusuktu ve size enerjikli enerjikli yazar notu yazicak gucu bulamadim kendimde :((
Bi de takdir edersiniz ki reglin 2. Günü yatay pozisyondan ayrilmak cok kolay bi eylem degil NDLDLİWOEĞWLSLDMLDİDKD
AMAAA simdi buralardayimm, hatirlatmami yapayim hemen, RAİNY DAYS ve LOVE ME AGAİN stream kasalim kizlarr lutfen geride kalmasina izin vermeyelim sarkilarin tamam mi??
İkisi de cok ozel sarkilar 😭🛐
Simdii, oylari verdiyseniz, bolume gecebilirizz!!
KENDİNİZİ KAPTİRMAYİN YORUMLARDA SMUT SESSİZLİGİ İSTEMİYORUM BAKİN HEPSİNİ OKUYORUM HA, sonra demeyin yb neden gelmiyo diye 😾
İYİ OKUMALARARRR!!!!
***
Taehyung'un kucağındaydım, bacaklarımı beline dolamıştım ve evimize girene kadar bile sabredemiyor, kendimi ona bastırıyordum. Taehyung'un boynundaki damarlar belirginleşmiş, kendini sıktığı için fazlasıyla terlemiş ve kızarmıştı. Gece kulübünde, tüm o kalabalığın içinde ona sürtünmem ve kucağında yaptığım hareketlerle, tek bir saniye daha sabretmemiş ve oradan çıktığı gibi gaza basıp eve getirmişti beni. Ne Yoongi Hyungları, ne de diğerlerini düşünmüştük; o an için yalnızca kendimize odaklanmış ve evimize gelmiştik.
Taehyung sonunda anahtarı sokmayı başardığında, kapıyı açtı ve anahtarı rastgele evin içine fırlatarak, kapıyı ayağıyla kapatıp beni de kapıya yasladı. Bacaklarım beline dolanmış haldeydi hala, sırtımı kapıya çarpmasının üzerine kasıklarını bana bastırmıştı. "Ahmm! Hyung, odamıza çıkalım, yatağımıza götür beni..."
Nefes nefese halde, dudaklarına doğru istekle mırıldanmamın üzerine tek bir kelime etmeden yukarıya, odamıza çıktı kucağındaki benle. Ardından buranın da kapısını ayağıyla kapattı, beni yatağımızın ortasına bıraktığı gibi ceketini ve gömleğini yırtarcasına çıkarttı üzerinden, kenara fırlattı. Ben de bu esnada aşağıdan, yattığım yerden ona bakıyor ve dudaklarımı yalayarak bedenini süzüyordum. Üst vücudu tamamen çıplak kalır kalmaz, üzerime eğildi ve anında dilini ağızımdan içeriye göndererek dilime doladı. "Mmh.."
Elleri vücudumda dolaşmaya başlamıştı, bir yandan hızla öpüşürken, elleri aşağıdan gömleğimin düğmelerini açıyordu. Dilini damağıma vurmasıyla inlediğim esnada, sırtımı yataktan havalandırarak gömleğimi sıyırıp kenara attı.
"Hyung, sana sürtünmek istiyorum..."
"Jeon, Jeon... Beni çıldırtıyorsun, aklımı başımdan alıyorsun. Kendimi tutmamı zorlaştırıyorsun."
Doğrulup beni belimden yakaladı, ardından sırtını yatak başlığına vererek oturdu ve beni de kucağına oturtturdu. "Tutma Hyung, ne olursun.."
İstekli konuşmam hoşuna gitmiş gibi gülümsediğinde, gözlerinin karardığına anbean şahit olmuştum. Bakışları değişmişti, çıplak bel oyuntumu okşayarak konuştu. "O halde... Bu siktiğimin şortunu, ilk gördüğüm anda hayalimde canlandığı gibi üzerinden çıkartacak, karşımda çırılçıplak bırakacağım seni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at Me | taekook
Fanfiction"Güzelliğinden mahrum etmesene insanlığı, belki gözlerini görür de ibret alır, çiçekler açtırır bu kirli dünya.."