🍷 ❗️❗️CİNSELLİK UYARISI!!! ❗️❗️🍷
Bu bölüm, tam anlamıyla smut olmasa da cinsellik içerir arkadaşlar, smut değil dediğime bakmayın yine ağır cinsellik. Rahatsız olacaklar, hoşlanmayacaklar için 18+ kısmın başladığı yeri {~} şeklinde işaretleyeceğim, oradan sonrasını hiiç okumayabilirsinizz, hikaye açısından kaçıracağınız hiçbir nokta olmazzz!!!*
SELAM KİZLARİMMMM BEN GELDİİİİMMMM!!!
Nasilsiniz bakaliiimm, nasil gidiyor hayatt??
Acikcasi ben XİDDEN SUPERİM cunku yillardir hayal ettigim ama imkansiz olan bir hayalim gerceklesmek uzere, ki bu da Harry Potter'i sinemalarda izlemekti. Tabii ki imkansizdi vizyondan yillaaar yillar once kalktigi icin ama AYİN SEKİZİNDE TEKRARDAN GELİPR SAKASİ YOK RESMEN RUYA GİBİ 😭💓
Bir daha belki omrumuz boyunca elde edemeyecegiöix bi firsat, O KADAR HEYEVANLİYİM Kİ SİZE ANLATMAM İM KAN SİZ 😭😭💓
Taekook ficinde bu konudan bahsetmmem birqzcik yanlis kacmis olabilir cunlu belki cogu kisinin ilgisini cekmeuen bi konu ama HEYECANİMİ SİZİNLE DE PAYLASMAK İSTEDİMM mazur gorun yazarinizii 🥺
Simdii, bu bolum 🥹💓💞💗🙇♀️ baslayip 🍷❤️🔥💃💄biticek bi tik JSLKSŞWOİWEŞDŞDJ
Normalde smuta bölüm ayırmayı sevdigimi sanirim soylemistim ama bu bolum bu sekil de icime sindii, bakalim sizin hosunuza gidicek mi?
COK UZATMAYALİİM (daha ne kadar uzatabilirsin hayatim) OYLARİNİZ VERİLDİYSEEE,
İyi okumalarrrr!!!
***
"Kim Taehyung! Yarım saattir beş dakika kaldı diyorsun ama!"
Yanımdaki sandalyede oturan çocuğun isyan çığlığını duyduğumda, bakışlarımı ondan tarafa çevirdim. Kollarını kavuşturmuş, dudaklarını büzmüş ve kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Bu şirin görüntüye karşı kıkırdamamak için kendimi zor tutuyordum, çünkü eğer gülersem canıma okuyacağından emindim. Bu yüzden, sinirli durduğunu düşündüğü bu tatlı manzaraya karşı gülüşümü içime atarak tribine izin verdim.
"Güzelim, tamam büzme dudaklarını. Bak, şimdi sizin sınıfınkilere geçtim, tamam mı? Gel, seninkini okuyalım haydi."
Bacaklarımı aralayarak dizime pat pat yaptığımda, sinirli (!) bir 'hah' çıkartarak yerinden kalktı ve sol dizime yan bir şekilde oturdu, bacaklarını benim bacaklarım arasından sallandırdı. Yere değmeyen ayaklarını havada sallarken, hala bana trip atıyor olmalı ki yüzü benden yana değil, duvardan yana dönmüştü.
"Benim küçüğüm bana kızmış mı, hmm?"
Bu soruyu bekliyormuşçasına hışımla bana döndü.
"Ya Tae tabii ki kızdım! Resmen bir saattir burada alt sınıfların sınavlarını okuyoruz, meraktan öleceğim! Ya hani arada bi' tane benim kağıdımı okuyuver, sonra devam ederiz ne olacak ki? Edebiyat profesörümün sevgilim olmasının hiçbir avantajı olmaması haksızlık!"
Bir elimi sırtına yasladım, diğerini saçlarına atarak okşamaya başladım küçük tripli sevgilimi.
"Çiçeğim, alt sınıflar kolay diye onları halledivereyim demiştim ama gel hemen seninkine bakalım, tamam mı? Dön bakalım masaya doğru."
Ardından uslu uslu, sanki az önce sinirle büzdüğü küçücük kiraz dudaklarıyla konuşan o değilmiş gibi başını salladı. Tanrım, her hareketi öylesine hoşuma gidiyordu ki içimin erimesine engel olamıyordum. Güzel bebeğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look at Me | taekook
Fanfiction"Güzelliğinden mahrum etmesene insanlığı, belki gözlerini görür de ibret alır, çiçekler açtırır bu kirli dünya.."