Evde biten sahil gezisi

2.5K 261 340
                                    

SELAM KİZLARRR

Bugün size 2.5k'lik bolum yazdim, NERDEYSE İKİ BOLUM YANİİİİ tebrik edin yazarinizi bakalim 😽💝💕🎀

Nasilsinizz, okullarin yaklastigina sevinen tarafta misiniz uzulen mii??

Beni biraksaniz aglicam simdi oturup, hic sormayin.

AMAAAA DAHA Bİ AYİMİZ VAR MORALLERİ BOZMAK YOKK yata yata geciricez onu da kizlarim JŞDJDŞEJŞWKWŞWKİEKDŞL

BU ARADA JKİN YENİ CK FOTOSU CİKTİ ORTAYA, ANASİNİ SATİYİM ALDİGİMİZ EN FEM JK FOTOGRAFİYDİ O KADAR İYİ Kİ 😭

Cok uzatmak istemiyorum, sizi sikmadan bolume aliyorumm, oylarinizi verdiysenizz

İyi okumalarrrr !!!

***

Kim Taehyung

"Bebeğim ne kadar güzel olmuş böyle?"

Birden arkasından yaklaşıp beline sarıldığım ve kulağına doğru mırıldandığım için başta irkilse de, sonrasında kollarım arasında tatlı tatlı kıkırdadı.

"Olmuş muyum gerçekten Tae? Kırmızı güzel durmuş mu~"

Aegyo yaparak konuşmasıyla, uzanıp dudaklarına sıkı bir öpücük bıraktım. "Ne giyersen giyin en güzel sen taşıyorsun, ama kırmızı senin renginmiş güzelim. Ne zaman gelecek Jiminle Hoseok?"

"Jimin Hyung'un ehliyeti var ya, o gelecek. Arabasıyla evden çıktığını haber etti bir iki dakika önce. Sonra beraber Hoseok'u alacağız."

"Gelir o zaman şimdi. Nereye gideceksiniz hayatım? Yorma kendini çok tamam mı?"

"Sanırım sahile gideceğiz, emin değilim tam. Net kararlaştırmadık aslında, biraz ani bir plandı... Ama aşkım ne önemi var, baksana, arkadaşlarım var resmen! Harika değil mi? Beni de almak istiyorlar, ben de geleyim istiyorlar, bir de seviyorlar beni!"

Anlattıklarından duyduğu mutlulukla gözlerini kapatarak tekrar kıkırdadı, bense onun bu gerçeküstü güzelliğine, kusursuzluğuna bakıp şükrediyordum, bana ait olduğu için şükrediyordum.

"Seni tanımaya çalışsa, herkes sever Jungkook. İnsanı kendine bağlıyorsun, bir anda vazgeçilmez yapıyorsun kendini. Bak, geldin ve nasıl da en ortasına yerleştin hayatımın... Artık sadece senin etrafında şekillendiriyorum tüm yaşamımı."

Dediklerime karşı yanakları al al oldu ve burnunu kırıştırarak güldü. Ama sonrasında aklına bir şey gelmiş gibi duraksadı ve kocaman gözlerini hafifçe doldurarak konuşmaya başladı. "Taehyung..."

"Söyle aşkım."

"O adamlar... Kötü adamlar... Korkuyorum biraz, bir şey olmaz değil mi? Yani... Tekrar olmaz, değil mi..? Çıkacağım ya dışarı, sensiz.."

Konusunun açılmasıyla anında dolan gözlerinden akmak üzere olan yaşı elimle yakaladım, ardından göz pınarına dudaklarımı bastırdım. Yüzünü avuçlarım arasına alıp konuşmaya girdim, "Hayır, bebeğim benim. Artık kimse ne sana, ne de bana dokunmayacak. İstediğin gibi, özgürce gezebilirsin. Çünkü mafya dünyasının babam öldükten sonra başına geçmiş, en güçlü çetesini kökünden yok ettik, bunun üzerine bana borçları için mail atan, internet üzerinden taciz eden ve rahatsız eden herkes maillerini, mesajlarını bile geri çekti. Artık kimse bize bulaşamaz, tamam mı? Endişelenme bile. Yine de korktuğun, öylesine şüphelendiğin veya rahatsız hissettiğin anda gelip seni alabilirim, tek bir kelimene bakar."

Tedirgince başını olumlu anlamda salladı, ardından pıtı pıtı adımlarıyla dibime girip belime sardı kollarını.

"Teşekkür ederim sevgilim."

Look at Me | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin