Hiçbir zaman okumadığım ama ilk kez bir kitabımı bitirdiğimde yazmak zorunda hissettiğim o kısım....
Bir çoğunuzun bu bölüme bakmayacağını bilsemde ben yine de bir şeyler söylemek istiyorum. Öncelikle teşekkürlerimle başlasam sorun olmaz sanırım...
VoidSema -genellikle geçte görsen- sana attığım mesajlara her seferinde aynı heyecanla cevap verdiğin için teşekkür ederim. Çoğu zaman yazma isteğim kaybolduğunda senin kurguların sayesinde tekrar onları yazma hevesi buldum. (Dipnot: Özgür'e iyi davran 😡
fleurdepleinelune uzun bulduğun bölümlerimi bile okuyup beni kırmadığın için teşekkürler. Pandemi de yazdığım basit bir fantastik kurgudan nasıl buralara geldik bilmiyorum...
geneldeecederler muhtemelen bu teşekkürü beklemiyorsun... Ama teşekkür ederim. Kitabım daha elli okuma bile değilken nereden buldun bilmiyorum ama onları buldun... En başından beri burada olduğun için teşekkürler.
senaa_yldss kitabımın iyi olmadığını düşündüğüm zamanlar sanki bunu hissedermiş gibi yorumlar yapıp, oy attığın için teşekkürler. Finale ulaşabilmemiz de katkın büyük.
Ve elbette finale kadar yanımda olan, oy atan veya atmayan, her bölüm yayınlandığında burada olan, bu satırları okuyan herkese teşekkürler.
Üzgün ve yalnız hissettiğim bir anda karalamaya başladığım bu kurgu nerelere geldi hala inanamıyorum... Ve umarım bir çoğunuz Rüzgar'ı affedebilmiştir...
Duyuruma gelecek olursak eğer... Muhtemelen bunu haber vermek için erken ama Uzay'ın ana karakterlerinden biri olacağı bir kurgu var taslaklarımda... Duygusal gitaristimizi oldukça az gördük bu kitapta. Daha yakından tanımak isteyenlerin olacağını umuyorum...
Net bir tarih vermek istemiyorum ama temmuzun başında onlar ile tekrardan karşılaşırız diye düşünüyorum...
Umarım Kiraz ve Rüzgar'ı sevmişsinizdir. En azından kısa bir süre için görüşmek üzere. Dikkat edin kendinize 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yes CHEF
Genel Kurgu(DÜZENLENECEK) Mutfak kendimi tek kendim gibi hissettiğim yerdi. Ve bir yıl boyunca oradan uzak kalmak eziyetten başka bir şey değildi. Geri döndüğümde beni karşılayacak olan şeyin sıcak tavalar, yemek kokuları, baharatlar, meyveler, sebzeler, çeşit...