Elveda, seni sevdiğimi söyleme şeklim
Bana gelince, gerçekten sonsuza kadar seninle kalmak istedim
Ama bir noktadan sonra yollarımızı ayırmamız lazım
Bu yüzden sana veda ederken gözyaşlarımı göstermeyeceğim bebeğim
****
Çıkış saatinin gelmesi ile yoongiyle çocuklarla vedalaşıp arabaya doğru yürüdük. Bir yarım saatin ardından eve geldiğimde aşırı heyecanlıydım sevgilimin annesiyle vakit geçirecek olmak beni mutlu oluyordu. Annesi çok nazik bunu söylemeden geçemeyeceğim güzel yemekler hazırlamış daha içeriye girer girmez bizi yemeğe oturtmuştu. Yoongiye karşı çok ilgiliydi bazen keşke benim annemde öyle olsaydı diye düşünüyordum gerçekleşmeyecek bir hayali düşünmeye devam ediyorum.
Yemek faslından sonra bir kahve içip sohbet ediyorduk düğün için daha erkendi ama bayan min damatlık modelleri gösteriyordu yoongide gösterdiklerine göz atıyordu
"anne daha erken değil mi"
"oğlum sen karışma bu jimin oğlum ile benim aramda"
"annen haklı yoongi sen bize karışma"
"Nasıl da hemen beni satıyorlar" biraz daha inceliyor aynı zamanda arada yoongiye bakıyordum bayan min beni bu kadar önemserken onu üzmek istemiyorum
"oğlum biliyorsun ki mezuniyete az kaldı ondan sonra da evliliği düşünüyoruz doğrusu yoongi bize bu fikri sundu" yoongiye baktığımda annesi pot kırdığının farkına varmıştı.
"Üniversite sınavından önce mi evlenmek istiyorsun. bilmiyordum.." merak ettim neden ki? böyle bir önemli kararı birlikte almak isterdim .
yoongi hızla konuyu değiştirmiş sanki bayan min ağızından kaçırmamış gibi gülümseyerek başka konulara giriş yapmıştı, konuşmalarımız bu şekilde geçmişti. vaktin geçtiğini dahi anlamamıştım
"anne, jimini artık senden almam lazım ders çalışacağız"
"tabi isteğiniz olursa seslenmeniz yeterli"
Yoongi'nin beni elimden tutup yukarı doğru sürüklemeye başladı, odaya girdiğimizde şaşırmıştım çalışma masasını doğru yürüdüm.
"söyle bakalım neden sınavdan önce evlenmek istedin"
"fazla zaman harcadık hadi derse başlayalım" ona doğru yaklaştım "aramızda artık gizli bir şey olmayacağını düşünmüştüm sevgilim" evet zayıf noktası ona böyle hitap etmemdi kullanmaktan zarar gelmezdi elleri saçlarımı buldu yanağımı okşayıp konuştu
"hayallerinin olduğunu söyledin, bebeğim erken evlenirsek artık onların himayesi altında olmayacaksın sen ne istersen onu olursun" bu kadar ince düşünmesi beni çok duygulandırmıştı gözlerim doluyordu yavaş yavaş.
Ona yaklaşıp yüzümü boynuna gömmüştüm " ağlamana dayanamıyorum" yüzümü kaldırıp kendi yüzüyle hizaladı yaklaşmaya başlamasıyla gözlerimi kapatıp gelecek olan hamleyi bekledim daha sonrasında dudaklarını hissetmiştim bu öpücük önceki gibi acelece ve şehvetli verilen bir öpücük değildi. Duygu ve merhamet vardı bir süre dudağımın üstünde durdu dudağı hareket ettirmedi karşılık vermem ile hareket dudakları etmeye başladı, duygulu öpücük artık şehvete gidiyordu. Nefes almak için geri çekildim boynuna gömülmüş nefesimi düzenlemeye başladım, o da benim gibiydi tek bir fark kahkahalar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Flower- YOONMİN
Fanfiction"Lütfen yoongi, öldür beni sana yalvarıyorum. dayanamıyorum...." "seni sevmemem öldüreceğim anlamına gelmez" "o zaman babamdan kurtar" fısıltım ona ulaşmış mıydı bilmiyorum ama sessiz kalışı... istemiyordu beni. "seni belki de öldürmekten beter etme...