♥♥♥♥♥♥40.♥♥♥♥♥
'Verda görüp görebileceğiniz en kötü ev kızıdır. Geçen ay kendine tost yapmaya çalışırken evi yakıyordu. Tost makinesinin içine el bezini sıkıştırdığı fark edemeyecek kadar aklı havada ve yangını ateşin üzerine kola dökerek söndürmeye çalışacak kadar deli bir kız Verda. O gün Verda yüzünden hem tost makinemden olmuştum hem de evin her yerindeki kolları temizlemek için saatlerce uğraşmıştım.
Rana uslu ama içindeki şeytanı sinsi sinsi açığa çıkartan kız rolünde, sandalyeye poposunu koyup, Levent'i karşısında gördüğü andan beri ne kadar rezil anım varsa hepsini anlatmaya başlamıştı. Tamam, sinirliydi, onu kandırdığım için muhtemelen beni arkadaşlıktan boşamak istiyordu ama yanımda sıfır model yeni sevgili takma adıyla bir Pamir dururken bunları anlatmasına gerek de yoktu. Ben olsam bunu yapmazdım ve yapmıyordum da. Rana tek kaşını kaldırmış, ağzına attığı bir evin kira parasını ödeyeceğimiz bifteği bir vampir edasıyla çiğnerken sinirlerimi yatıştırmak için uğraştım. Ardından sessiz sedasız bir İstanbul beyefendisi gibi mülayim mülayim oturan Levent'e bakıp Rana'yı pazarlamaya başladım. Ama önce kendimi savunmam lazımdı.
'Neden anlattın şimdi bunu, üstelik beni boş yere suçlama. Ekmeğin arasına sıkışmış bez, ben nereden görecektim bezi. Üstelik en yakınımdaki sıvı kolaydı, ne yapsaydım bıraksaydım da ev mi yansaydı. Ama bir konuda haklısın benden ev kızı olmaz. Fakat senden süper bir ev kızı olur. Biliyor musunuz, Rana neredeyse elli çeşit yemek yapabiliyor. Oktay Usta ile yarışır o derece iyi yapıyor yemekleri. Bir eliyle pilav pişirirken diğer eliyle hamur yoğurup, diğer yandan fırına koyduğu kekin kokusunu takip edip kekin pişip pişmediğini anlayarak zaman kazanan bir kız Rana. Otomatik robot bile Rana 'nın yanında staj yapıyor o derece becerikli'
Ads by Browse2saveAd Options
Abartmadım değil mi... Pamir'e bakınca gülmemek için dudaklarını ısırdığını görünce bacağına hızla bir şaplak attım. Ben burada Rana ile savaşayım, o da bana çikolata hırsızı gibi gülsün. Pamir'e dikkatle bakınca şaplağımla irkildiğini anladım ama yüzünde acı namına bir şey yoktu. Acı hissetmiyor mu acaba, sinirleri mi arızalı, ya da tahmin ettiğim gibi uzaylı mı? Ürperdim birden nedense.
'O elli çeşit yemeği senin sayende öğrendim Verda. Yemek yapamadığın gibi ne zaman ramazan ayına girsek iftara kadar televizyonda ne yemek görsen tarifini yazıp önüme koyuyorsun. Sonra 'Çok canım çekti Rana 'diye Hint fakiri gibi kendini bana acındırıp, oruçlu halimle her gün farklı bir yemek yaptırdığın için senin tabirinle robota dönüşmem çok da şaşılacak bir şey değil. Hem obursun hem de düşük çeneli, az ye de kendi yemeğini kendin yap biraz'
Obur düşük çeneli... Ben mi? Yok artık! Pamir'den gözlerimi direk Rana'ya çevirdim. Sinirle soluyup zorla gülümseyerek Levent'in varlığını bir kez daha kendime hatırlatıp, Rana'yı her şeye rağmen övemeye devam ettim. Biraz olsun onu tanıyorsam yakında pes edecekti.
'Obur demişken, Rana çok tasarrufludur biliyor musunuz? Öyle marka kıyafet takıntısı yok, üstelik ucuza bir sürü güzel şey alıp bir moda ikonu gibi giyinmeyi beceriyor. Ayrıca dikiş de dikebiliyor. İnanır mısınız, bir gün yanlışlıkla bluzumu yırtmıştım. Ama böyle boydan boya yırttım, sanırsınız üzerimden kurt adam sürüsü geçti. Neyse işte Rana beni o halde gördü,biraz kızdı ama hemen bluzumu çıkarttırıp birkaç dakika içinde sanki yeniden dikmiş gibi ,kusursuz bir biçimde geri verdi.Sanırsın kırk yıllık terzi.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolata ve Kış
HumorYeni yıla kimin yanında girersen öyle geçer diye bir inanç var ya işte ben ona inanmadım.İnansaydım belki bunlar başıma gelmezdi,zaten ben ne çektiysem hep çift sayıyla biten yıllarda çektim.Hepsi çift sayılar ve yeni yılın laneti yüzünden evet heps...