Medya; Naz&Efe
[Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın ♡]
16 haziran 2022
Tuana naz ak'dan;
ben Tuana,Tuana naz ak. 18 yaşındayım. Kendi okulumuda yaşadığım sıkıntılar yüzünden herhangi başka bir meslek lisesine nakil aldırmam ile başladı herşey. Ha buarada Lise 4 öğrencisiyim.
16 haziranda okullar açılmıştı. Artık yeni bir okula gidicektim. Neyseki o okulda yakın arkadaşım alisa vardı. Yalnız kalmama hissi mutlu etmişti."Alo alisamm" dedim saçlarımı tararken.
"tuana nazımm"
"Günaydınn" dedim gülerek.
"Günaydınn" sevecen sesi huzur vermişti.
"Hazırlandın mı?" Diye sordum.
"Ben hazırım,ya sen? O değilde sonunda aynı okuldayız ya! Çok mutluyum!"
"Fark ettim" diyip ufak bi kahkaha attım.Alisa da eşlik etmişti.
Biraz konuşup telefonu kapatmıştım.
Aynı dairede oturuyorduk zaten.
Neyseki okul açılmadan Formamı almıştım.Okul formamızı çok beğenmiştim. Dizin üstü krem renginde arkası şort,önü etek olan bir alttı.
Üstümüz beyaz, kravatlı gömlekti. Resmen kolej forması gibiydi!Okulumuz yakın olduğu için alisa ile kol kola okula doğru yürümeye başladık.
"Aynı sınıfta olmamız mükkemel değil mi?" Diyen alisaya bakıp gülümsedim.
"Evet. Baya eğlenceli olacak bu sene."
Bunu diyince alisa karşıya baktı. Aynı yöne bakınca okula geldiğimizi gördüm."Hadi gidelim" Dedi alisa. Dudağının köşesini kıvırarak hafif gülümserken.
Çok güzel bır kız alisa. 9 senedir arkadaşız. Daha doğrusu kardeş.Herhangi bir sıraya girdik. Okul aşırı derecede güzeldi.
Herkes çok neşeliydi.
Saat 09:00'da ders başlayacaktı ama Müdürün konuşması yüzünden yarım saatimiz yani 1 dersimiz gitmişti bile.Alisaya baktım.
"Tamam tamam. Sen yenisin Tanımıyorsun kimseyi ben girerim ilk."
Beni tanıyordu.
Alisa kapıyı çaldı ve içeri girdi. Bende arkasından girdim. Sınıfın yarısı içerdeydi,diğerleri sırayla geliyordu herhalde."Merhaba hocam"
"Oo alisacım!" Dedi uzun boylu kumral kadın hoca.
"Malum hocam bizim bölümümüzün tek 12.sınıfı biz olunca yine size geldim. Ama olsun çok seviyorum sizi!"
"Yaa canım benim! Bende seviyorum seni" Dedi alisanın kolunu sıvazlarayak. Bende ayakta kös kös hocaya bakıyordum.
"Hocam tuana nakil geldi sınıfımıza"
"Hoş geldin tuana" Dedi hoca gülümseyerek.
"Hoş buldum" dedim sesim içime doğru giderken.
"Sınıfta başka nakil varmı?" Diye sorunca sınıfa yöneldim.
30 kişilik sınıfta sadece 1 kişi elini kaldırmıştı.
Kıvırcık,kumral,ela gözlü,uzun boylu, babyFace tarzı tatlı bir çocuktu.
"Ben hocam"
"Gel bakayım buraya,alisa sende bir yere otur" bunun üzerine alisa cam kenarı 3.Sıraya geçti."Tanıtın o halde kendinizi"
Yanımdaki çocuğa baktım. Başım omzunun hizasınageliyordu.
Sen başla der gibi bakınca hocaya döndü.
"Adım Çağan efe tiryaki,20 yaşındayım. Çift dikişliyim(daha önce sınıfta kaldı)
Turgay Anadolu lisesinden geliyorum.
Hoca Çağana gülümseyip bana döndü."Tuana naz ak,18 yaşındayım.
Argu meslek Anadoludan geliyorum"
Diyip alisaya baktım. Gülümsedi,gülümsedim.
"Tamam canım. Bende hazal öğretmeniniz. Sınıf öğretmeninizim,siz ikiniz şimdilik alisanın arkasına geçin."diyince hemen söze atladım."Hocam! Alisa ile otursam olmaz mı?"
"Onun yanına başkası oturacak kızım. Yer düzeni yapınca belki koyarım"Sıkıntılı nefes verip göz devirdim.
Çağan çoktan cam kenarına geçmişti.
Yanına oturup etrafıma baktım.
Herkes çok garip bakıyordu?
Çağanda öyle.Naber?
İlk defa hikaye yazıyorum:>
Biraz kısa oldu evet ama daha sonraki bölümleri çok uzatacağım.
Beğendiysen oylamayı ve takip etmeyi unutma! Her gece yeni bölüm ile buradayım ♡♡♡♡