yağız.

308 33 9
                                    

Oy verir misiniz?
Kısa oldu üzgünüm.

Çağan efe tiryaki'den:

Hastane odasının kapısında oturmuştum. Doktorun çıkmasını bekliyordum. Doktor çıkınca hemen yanına gittim.

"Doktor bey, tuana nasıl?" Diye sordum telaşla.

Derin nefes verdi.

"Tuana hanım sinir krizi geçirmiş, fazla üzüntü hasta etmiş onu. Son zamanlarda yaşadığı şeyler etkilemiş.
Bir kaç ilaç vericem, onları kullanırsa hiç bir şeyi kalmaz. Geçmiş olsun" Dedi.

"Sağolun teşekkür ederim" Dedim.
Doktor gidince odaya girdim.

Uyanıktı ama gözleri direkt karşıya bakıyordu.

Tepkisiz, robot misali.

"Naz" dedim yavaşça yanına yaklaşarak.

"Hı" dedi sadece.

"İyi mısın?" Diyip elini tuttum.

Yavaşça kafasını bana dondurdu.

"Bilmem" derin nefes verdim. Elini daha sıkı tutup konuşmaya başladım.

"Naz.. alisanın cenazesi yarınmış" dedim sessizce.

Başını tekrar karşıya çevirdi.

"Şaka gibi.. asla inanasım gelmiyor" Dedi hissizce.

2 gün sonra.

Tuana naz ak'dan:

Evde oturmuş öylece telefona bakıyordum. Aklıma dün ki cenaze töreni geliyordu. Gözlerimin önünde toprağa koyulmuştu. Çığlık çığlığa kardeşimi toprağa vermiştim.

Annem ve babam ne alemde bilmiyordum. Alisanın ailesi perişandı zaten. Ailem yurt dışına dönmemek üzere gitmişlerdi. Banada yüklü miktarda para bırakmışlardı. Oysa istediğim para değildi.

Kapı açılınca başımı kapıya çevirdim.

"Çağan"
"Ben geldim güzelim" Dedi kapıyı kapatıp.

"Hoşgeldin" Diyerek ayağı kalktım.
Sıkıca sarılıp yanağımdan öptü.

"Nasılsın" Diye sorunca gözlerimi çektim. Yalan söylemek istemiyordum.

"İyi" dedim sessizce.
"Kötüsün değil mi" Dedi kolumu tutarak.

Cevap vermedim.

Koltuğa oturup beni dizine oturttu.

"Bak Naz, biliyorum üzgünsün. Bende çok üzgünüm ama sen kendini bu hale soksan da alisa gelmeyecek" Dedi belimi sararak.

Bir şey demeden dizinin üzerine yan oturmuş şekilde ellerimi boynuna doladım. Başımı gömüp sustum sadece.
Saçlarımı öptü dakikalarca.

Akşam üstü.

"Yağız ve leya bize geliyormuş" Dedi Çağan.

"İstemiyorum yağızı falan" dedim net şekilde.

Alisa onun yüzünden ölmüştü. Yağız o adama bulaşmasaydı alisa onun için canını tehlikeye atmazdı.

"Yavrum yapma böyle"
Nefesimi dışarı verdim sertçe.

"Tamam gelsin" dedim sinirle.

Yanıma gelip yanağımı öptü.

"Aslan karım"

Çete Ve Denge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin