Medya; naz
Tuana naz ak'dan;
Çağan'a baktığımda bana baktığını gördüm. Kafamı direkt tekrar alisa ve yağıza çevirdim."Noluyo lan? Niye pişmiş kelle gibi sırıtıyorsunuz?"
Alisa yağıza bakınca Çağana baktım.
Çağan baktığımı anlamış olacakki bana baktı.
Kafamı tekrar alisaya çevirdim ve ayağı kalktım.
"Gel biz gidelim." Diyip kolunu tuttum ve yürümeye başladım.FLASBACK!
alisa sezen sever'den;
Yağızın arkasından yürümeye başladım. Arka bahçeye doğru gidiyorduk. Yağız birden durup banka oturdu,yanına geçtim.
Yağıza bakmaya başladım.
Dümdüz şekilde önüne bakıyordu,konuşmaya başladı.
"Alisa sana bunu aylardır demeye çalışıyordum."
"Neyi?" Dedim şaşkın şekilde. Ben ona bakıyordum o ise etrafına. Birden bana döndü.
"Anlamadın mı hâlâ?"
Kafamı hayır anlamında salladım. Anlamamıştım.
Gözlerini kapatıp nefes verdi. 4'5 saniye sonra gözlerini açıp gözlerime baktı.
"Alisa ben, ben senden hoşlanıyorum! Hatta aşığım!" Diyip ayağı kalktı. Şaşkınlıkla oturmuş şekilde yağıza baktım. Çok şaşırmıştım ve mutlu olmuştum,Çünkü bende ondan hoşlanıyordum. Hızla ayağı kalktım.
"Ne?"
"Duydun işte" Dedi ellerini birbirine kenetleyerek.
"Alisa.. benimle çıkar mısın ya? Valla üzmem seni. Söz veriyorum. Seni herkesten,herşeyden çok seviyorum! Geçen seneden beri hemde!" Diyince gülmeye başladım.
Yüzü düştü.
"Kabul etmiyor musun?" Diyecekken hızla ellerimi boynuna sarıp,parmak uçlarıma çıkıp sarıldım. Ellerini belime koyup sıkıca sarıldı.
"Bende seni seviyorum yağız. Hemde geçen seneden beri" dedim mutlulukla.
Geri çekilip yüzüme baktı ve güldü.
Ardından tekrar hızla ellerini belime sarıp kendine çekip sarıldı. Karnımda kelebekler uçuyordu.FLASBACK SONA ERDI!
"İşte böyle! Ayy oda beni seviyormuş!" Dedi alisa mutlulukla.
"Seni üzerse döverim." Dedim soğuk ifade ile. Aslında adına çok mutlu olmuştum.
"Üzmez üzmez" Dedi gülerek.
"İnşallah" diyip güldüm.Öğle arası bitmişti,Sınıfa gitmiştik.
Çağan başını sıraya koymuş yatıyordu.
Yanına oturup hocanın gelmesini bekledim.
Bir kaç dakika sonra hoca geldi.
Hepimiz ayağı kalktık. Çağan hariç.
"Kızım! Kaldır şu yanındakini!" Dedi hoca. Elim ile Çağan dürttüm.
"Çağan kalk. Hoca geldi"
Çağan bozuk ifade ile ayağı kalktı,ama dengede duramıyordu uykucu. Elini omzuma koyup bana yaslandı.
Napıyorsun der gibi bakınca göz devirdi,elini omzumdan çekti. Hoca oturun diyince oturduk.
"İlk gün diye tanışma faslına geçelim sonra serbestsniz"Sonunda zil çalmıştı. Yağız ve alisa ders boyunca konuşmuşlardı. Çağan ise tüm ders boyunca yattı. Kış uykusuna yattı sanki.
Hoca gidince Yağız arkasına dönüp Çağanı hızla dürttü.
"Çağan! Çağan kalk lan! Lan oğlum kime diyorum!"
Çağan kafasını kaldırıp bağırmaya başladı.
"Ne var aminakoyayım?! Yatıyoruz şurda!"
"Kes lan. Yürü gidiyoruz. Ders beden maç var maç!"
"Hay ananın.." diye mırıldandı Çağan.
Alisa kolumdan tutup dışarıya çıkardı.
"Hadi bedene"
"Spor salonu nerde?" Diye sordum.
"Bahçede. Hadi koş!"
"Ne koşması be?" Dememle birlikle alisanın kolumdan çekiştirmesi ile yürüdüm.Hoca dırdır konuşuyordu iki saattir. Serbest bıraksada voleybol falan oynasak.
"Her neyse çocuklar. Kurallar bunlardı. Şimdi serbestsiniz yalnız,sahaya çıkmak yok." Diyince erkekler söylenmeye başladı.
"Hay amınakoyayım ya"dedi mavi gözlü olan.
"Gelde haftaya kafar bekle ya"dedi sarışın.
Ayağı kalkıp alisanın kolundan tuttum.
"Hadi basketbol maçı yapalım"
Alisa konuşacakken Çağan güldü.
"O boyla basketbol oynanılmaz güzelim. Ezerler" Dedi sırıtarak.
Sinirle nefes verip Çağan'a baktım.
"Hadi ya? Çok biliyorsun sen"
Ayağı kalkınca bakış açımı yukarı kaldırınca güldü.
"Var mısın maça?"
"Nesine lan" dedim sinirle.
"Hımm..kaybeden kazananın bir gün boyunca okulda kölesi olucak. Örneğin ben kaybedersem senin için her teneffüs 2 kat aşağıya kantine inerim" diyince güldüm.
"Sevdim bunu. Kabul." Dedim sırıtarak.
Alisa ve Yağız ayağı kalktı.
"O zaman bende manitamla voleybol oynarım" Dedi yağız. Alisa bana bakıp gülümsedi. Gülümsedim.
Beraber voleybol oynamaya gittiler.
Türübünden aşağı inip sahaya geçtim elime bir basketbol topu alıp Çağana attım.
"Başla" diyince Çağan topu sektirerek yanıma geldi yavaşça.
Dibimde durup gözlerime baktı.
"Hanımlar önden" diyip göz kırptı. Göğsünden ellerimle itip topu elinden aldım.Maçın ortasındaydık. Ter içinde kalmıştık. Çağan nedense o an gözüme çok yakışıklı gelmişti. Kıvırcık saçları çok tatlı duruyordu,ama şuan maça odaklanmıştım.
Çağan 4 ben ise henüz 2 basket atmıştım. 5 yapan kazanırdı. Çağan potaya yaklaşırken hızla elinden topu alıp sektirerek koşmaya başladım. Arkamdan gelip topu almaya çalıştı. Potaya yaklaşıp basket attım.
Sevinç hareketini Çağana dönerek yapmıştım. Bu halime gülmüştü.Son 1 sayı alırsa kazanacaktı. 5 dakikanın ardından Çağan bir basket daha atınca yenilgiye uğraşmış olmuştum.
"Ehehe!" Diyerek gülmüştü.(?)
Önüme gelip yanağımdan makas alarak sırıttı.
"Ezerler demiştim."
Sinirle yanından ayrıldım.
Arkamdan bağırmaya başladı.
"Yarın çok güzel olucak! Çok!"
Kahkaha savurunca sinirle arkamı dönüp suratına kızgın ifade ile baktım.
Yarın kötü bir gün olacağı kesindi.Tuana annem ben izin vermem
BOLUM NASILDII???
YZUN YAPMAYA CALISTIM! YARIN DAHA UZUN OLUCAKK! COK GUZSL BIR BOLUM GELIYOR! AMA LYTFEN ARTIK OYLAYIN VE YORUM ATIN! HA BIDE TAKUP.ETMEYI UNUTMAYINNN♡♡♡♡♡