"Benim olana dokunanı sikerim ."
Şarkıyı 3. Noktanın başında dinleyin (;
Çağan efe tiryaki'den:
Son hızda sürüyordu arabayı. Yağız koluma dokunup bağırarak konuşmaya başladı."Çağan yavaş! Kaza yapıcaz!" Kolumu çekip yola devam ettim.
"Abi neoluyor?" Dedi leya. Cevap vermedim."Alisayı sakın arama yağız. Bu işe polis girerse öldürürler tuanayı" yağız 2 saniye bakıp yola tekrar baktım.
"Ki böyle bir şey olursa da muhabbet hapisı yiyecek şeyler yaparım"
.
.
.Belimdeki silah ile tuanayı götürdükleri yere gelmiştim. Aptallar hep aynı yerde oluyorlardı.
Leyayı arabada bırakmıştım. Bilerek yapıyı kilitlemistim.
Yağız elindeki Silahı beline atıp konuşmaya başladı sessizce."Napıcaz şimdi?"
"Haber bekle" diyip koşmaya başladım. Arka tarafa gidip camlardan binaya tırmandım. Tuana'nın hangi odada olduğunu bulmak zor değildi.Camdan içeriye bakmaya çalıştım ve gördüm. Naz'ım yatıyordu. Yüzü yara içindeydi. Bunu fena odecetecektim.
Camı elimdeki kart ile bir süre uğraştıktan sonra zorla da olsa açtım. Sessizce içeriye atlayıp yatağın yanına comeldim.
"Naz'ım.." Ellerini öptüm. Ayağı kalkıp kapıyı dinlemeye başladım.
'İçeriden sesler geliyor"
Kapıda adamalar vardı. Hızla yatağın altına girip köşeye geçtim. Yüz üstü uzandığım için nefes alamıyordum.Kapı açılınca gözlerimi sıkıca kapatıp dinlemeye başladım.
"Biri var" gözlerini hemen açtım. Şimdi nolucaktı?
"Hayır kimse yok, hadi çıkıyoruz" diyip çıktılar. Ucuz kurtulmuştum.
Hemen ayağı kalkıp tuanayı kucağıma aldım. Uykusu çok derindi, Çünkü ağlamıştı..1. Katta olduğumuz için tuanayı uyandırmama gerek yoktu. Yavaşça camdan çıkıp bölmeye bastım. Küçük bir zıplama ile hemen yere indik. Tuana yavaş yavaş hareketlenmeye başlamıştı ana büyük ihtimalle uyanmazdı.
Hızla arabaya götürdüm.
"Abi!" Dedi leya.
"Sus" diyip kapıyı açtım. Tuanayı içeriye koyup kapıyı kapattım. Hızla yağıza haber verip evi basmaya gittik."Nasıl yaptın?"
"Ben yaparım" diyip Silahı elime aldım.
Buarada arabayı ileriye goturmustum.Kapıya sert bir tekme atıp açılmasını sağladım.
"Noluyor lan!"
Iste simdi başlıyorduk.
"Gelicem demiştim"diyip önüme çıkan ilk 2 kişinin göğüs kısmına Silahı sıktım. Yağızda hiç düşünmeden aynılarını yaptı 3 kişiye.Hızla odalara çıktık. Bize saldırmaya yelkenenlere direkt kurşun yağmuruna sokuyorduk. İşimizi çabuk halletmemiz gerekiyordu.
Tayfunu görünce yağıza baktım. Yağız kafasını sallayıp diğer odaya gitti.
"Sen?!" Dedi tayfun. Silahı yere atıp direkt tayfuna yumruğu geçirdim.
Tuana'ya attırdığı gibi 4 tokat attım."Bırak! Allahın cezası!" Dedi dogrulmaya çalışarak.
"Sen Tuanaya kaç tokat atmıştın?" Diye sorunca cevap vermedi.
"Heh.. 5ti dimi. Ben sana 4 attim ama" diyince yutkundu. Yerde silaha uzandı."Rahat dur amınakoydugum piçi!"
"Sen benim en kıymetlime 5 tokat attın. Bende sana 4 tokat. 5.ise kafana yiyeceğin kurşun olacak" dedim ayağım ile göğsüne bastırarak.
Acı ile inledi.
"Senin su Abi dediğin kişi varya" diyince cevap vermeden kafasını salladı.
"Yağız şuan onun kafasına Silahı dayamış durumda" diyip gülümsedim.
"Şimdi sıra sende" dediğimde yalvarmaya başladı."Neolur Bırak!"
"Kes lan sesini" diyip göğsüne bastırdığım ayağımı kalbine bastırdım.
"Ağh!"Tetiği çekip alnına götürdüm direkt.
"Benim olana dokunanı sikerim" diyip gözümü kırpmadan sıktım.
Tamam belki biraz psikopatca duruyor olabilirim ama hak etti.
Yağızın yanına gittiğimde cevheti tutmuştu.
Kafasına Silahı bastırıp sigara iciyordu.
"Bitir şunun da işini gidelim" diyip kapıya kapattım.
5 saniye geçmeden çığlık sesi ve silah patlaması.O patlama sesinde gözümü dahi kırpmamıştım.
Yağız yanıma gelince evden çıktık.
Cesetlerle dolu evden."Sanırım 30 dakikada toplam 25 kişiyi öldürdük" Dedi yağız.
Güldüm."Adam olana çok bile"
AGA BINLAR PSIKOPAT OLDULAE LAN BASIMIZA..
OYLAMAYI VE YORUMLAMAYI UNUTMAYINNN